Máte automatické ovládání rolet?

Už jste zazimovali i rolety?
3.10.2022
Víte, co je to domov?
17.10.2022
Už jste zazimovali i rolety?
3.10.2022
Víte, co je to domov?
17.10.2022

Tak to jistě již víte, na co si dát pozor nebo jste ještě neměli čas to studovat? Každý si myslí, že ovládání rolet je velmi jednoduché, ale ne každý je dokáže ovládat tak, jak by měl.

K roletám na elektrické ovládání máte vždy ovladač, ale může se stát, že jej někde zapomenete. Pokud rolety máte nastaveny automaticky, tak se může stát klidně i taková nepříjemnost, jako se stala našemu nejmenovanému zákazníkovi.

Byl hezký večer, zákazník čekal na manželku a vzhledem k tomu, že si nechal zrekonstruovat byt a dal si i předokenní rolety s motorkem na dálkové ovládání, rozhodl se, že si sedne na balkon se sklenkou vína. Kochal se výhledem, popíjel víno a nedošlo mu, že má nastaveno automatické stahování venkovních rolet se stmíváním. Rolety se daly do pohybu a jakmile byly na správném místě, zákazníkovi došlo, že nemá od nich žádný ovladač. Zůstal tedy uvězněn na jeho vlastním balkoně a jistě si dokážete představit, jak moc byl rád, když uslyšel hlas jeho manželky, která stiskla ovladač.

A jaké poučení z tohoto plyne? Raději s sebou ovladač noste na balkon nebo si vychutnejte sklenku vína až po tom, co vypnete roletu z automatického systému.

Máte podobnou historku? Klidně nám ji zašlete pro pobavení, ale i varování dalších zákazníků.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.