Stínicí technika a garážová vrata | Almma.cz

POZÁRUČNÍ SERVIS

Ceny pozáručního servisu jsou dle platného Ceníku servisních oprav.


CENÍK SERVISNÍCH OPRAV

Cena náhradních dílů je uvedena v ceníku níže.
TECHNIK NA SERVIS VYJÍŽDÍ VŽDY Z DOBŘÍŠE!
Platba za servis probíhá vždy hotově po jeho provedení.
Cena bez DPHCena s DPH
HODINOVÁ SAZBA (za každou započatou hodinu)850,00 Kč/hod1 029,00 Kč/hod
VÝMĚNA ŠŇŮRY, POPRUHU850,00 Kč/za 1 ks1 029,00 Kč/za 1 ks
VÝMĚNA NAVIJÁKŮ DO 3 KS850,001 029,00
VÝMĚNA POHONU V ROLETĚ1 240,00 Kč/za 1 ks1 500,00 Kč/za 1 ks
VÝMĚNA POHONU U ROLOVACÍCH VRAT2 521,00 Kč/za 1 ks3 050,00 Kč/za 1 ks
SEŘÍZENÍ VENKOVNÍCH ŽALUZIÍ850,00 Kč/za 1 ks1 029,00 Kč/za 1 ks
SEŘÍZENÍ A PROMAZÁNÍ SEKČNÍCH VRAT1 240,00 Kč/za 1 ks1 500,00 Kč/za 1 ks
ZJIŠTĚNÍ ZÁVADY - NELZE HNED OPRAVIT NA MÍSTĚ NEBO NEOPRAVITELNÉ850,001 029,00
SERVIS CIZÍCH VÝROBKŮ (za každou započatou hodinu)1 198,001 450,00
ČAS STRÁVENÝ NA CESTĚ K ZÁKAZNÍKOVI (za každou započatou hodinu)298,00360,00
DOPRAVA - ÚČTOVÁNO Z DOBŘÍŠE10,00 Kč/za 1 km12,00 Kč/za 1 km

CENÍK A SERVIS NÁHRADNÍCH DÍLŮ

Záruční lhůta na náhradní díly je 6 měsíců nebo po uplynutí základní záruční lhůty výrobku.


ZÁRUČNÍ SERVIS

Průběh a vyřízení reklamace

Zavolejte na naši telefonní linku 773 447 541 nebo napište na servis@almma.cz.
Naše operátorka zadá Vaši reklamaci do interního systému. Uveďte prosím vždy emailovou adresu, přijde Vám souhrnný email s číslem servisní zakázky, včetně ceníku. Poté Vás budeme telefonicky informovat ohledně domluvení termínu návštěvy našeho servisního technika.
Servisujeme výrobky společnosti Almma, po domluvě možno i od jiného výrobce.
Cesta na místo servisu se účtuje vždy z Dobříše k zákazníkovi a zpět, podle platného Ceníku servisních oprav.
Platba probíhá v hotovosti na místě a zákazník je předem informován o výši doplatku. Po servisním výkonu obdrží doklad o zaplacení a Zakázkový list.


Záruční lhůty

Na výrobky společnosti Almma poskytujeme prodlouženou záruku 5 let. Tato záruka je na předokenní rolety ALMMA, garážová vrata, pohony a řízení SOMFY. Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není předmětem prodloužených záruk. Cena za práci a dopravu technika se řídí platným ceníkem Almma s.r.o. Prodloužená záruka je platná při provedení ročních garančních prohlídek a dodržení podmínek prodloužené záruky viz. Všeobecné obchodní podmínky.

Záruční lhůta na venkovní žaluzie, sítě proti hmyzu, stínící techniku a jejich montáže činí 24 měsíců od předání díla zhotovitelem. Zhotovitel odpovídá za závady způsobené vadami materiálu, popř. chybnou montáží (pokud byla montáž provedena zhotovitelem).

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna jen tehdy, pokud zákazník předloží "záruční list - předávací protokol". Záruční doba na provedenou práci je 6 měsíců od provedení opravy. Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán zákazníkovi.