POZÁRUČNÍ SERVIS

Ceny pozáručního servisu jsou dle platného Ceníku servisních oprav.


CENÍK SERVISNÍCH OPRAV

Cena náhradních dílů je uvedena v ceníku níže.
TECHNIK NA SERVIS VYJÍŽDÍ VŽDY Z DOBŘÍŠE!
Platba za servis probíhá vždy hotově nebo kartou po jeho provedení.
Cena bez DPHCena s DPH
Hodinová sazba za první započatou hodinu/osobu1 500 Kč/os1 815,00 Kč/os
Za každou další započatou půlhodinu750,00908,00
Výměna šňůry, popruhu (Balkon, terasa, přízemí)1 500,00 Kč/ks1 815,00 Kč/ks
Výměna šňůry, popruhu (Patro, zvýšené přízemí)2 500,00 Kč/ks3 025,00 Kč/ks
Výměna navijáků do 3ks1 500,001 815,00
Výměna pohonu v roletě (Balkon, terasa, přízemí)2 500,00 Kč/ks3 025,00 Kč/ks
Výměna pohonu v roletě (Patro, zvýšené přízemí)3 000,00 Kč/ks3 630,00 Kč/ks
Výměna pohonu u rolovacích vrat3 500,00 Kč/ks4 235,00 Kč/ks
Seřízení venkovních žaluzií, rolet a dalších výrobků1 500,00 Kč/ks1 815,00 Kč/ks
Oprava přetrhané pásky žaluzií7 000 Kč/ks8 470 Kč/ks
(Demontáž+Montáž – 3000Kč+cca 4000Kč oprava+doprava dle polohy 17Kč/km bez DPH)
Seřízení a promazání sekčních vrat2 500 Kč/ks3 025 Kč/ks
Výměna motoru sekčních vrat4 000 Kč/ks4 840 Kč/ks
Zjištění závady - nelze ihned opravit/neopravitelné1 5001 815
Servis cizích výrobků za první započatou hodinu na osobu3 000 Kč/os3 630 Kč/os
Za každou další započatou půlhodinu na osobu1 500 Kč/os1 815 Kč/os
Lešení3 5004 235
Plošina od2 5003 025
Doprava - Účtováno z Dobříše a zpět19,00 Kč/km23,00 Kč/km

CENÍK A SERVIS NÁHRADNÍCH DÍLŮ

Záruční lhůta na náhradní díly je 6 měsíců nebo po uplynutí základní záruční lhůty výrobku.


ZÁRUČNÍ SERVIS

Průběh a vyřízení reklamace

Zavolejte na naši telefonní linku 773 447 541 nebo napište na servis@almma.cz.
Naše operátorka zadá Vaši reklamaci do interního systému. Uveďte prosím vždy emailovou adresu, přijde Vám souhrnný email s číslem servisní zakázky, včetně ceníku. Poté Vás budeme telefonicky informovat ohledně domluvení termínu návštěvy našeho servisního technika.
Servisujeme výrobky společnosti Almma, po domluvě možno i od jiného výrobce.
Cesta na místo servisu se účtuje vždy z Dobříše k zákazníkovi a zpět, podle platného Ceníku servisních oprav.
Platba probíhá v hotovosti na místě a zákazník je předem informován o výši doplatku. Po servisním výkonu obdrží doklad o zaplacení a Zakázkový list.


Záruční lhůty

Na výrobky společnosti Almma poskytujeme prodlouženou záruku 5 let. Tato záruka je na předokenní rolety ALMMA, garážová vrata, pohony a řízení SOMFY. Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není předmětem prodloužených záruk. Cena za práci a dopravu technika se řídí platným ceníkem Almma s.r.o. Prodloužená záruka je platná při provedení ročních garančních prohlídek a dodržení podmínek prodloužené záruky viz. Všeobecné obchodní podmínky.

Záruční lhůta na venkovní žaluzie, sítě proti hmyzu, stínící techniku a jejich montáže činí 24 měsíců od předání díla zhotovitelem. Zhotovitel odpovídá za závady způsobené vadami materiálu, popř. chybnou montáží (pokud byla montáž provedena zhotovitelem).

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna jen tehdy, pokud zákazník předloží "záruční list - předávací protokol". Záruční doba na provedenou práci je 6 měsíců od provedení opravy. Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán zákazníkovi.