POZÁRUČNÍ SERVIS
Ceny pozáručního servisu jsou dle platného Ceníku servisních oprav.
CENÍK SERVISNÍCH OPRAV
Cena náhradních dílů je uvedena v ceníku níže.
TECHNIK NA SERVIS VYJÍŽDÍ VŽDY Z DOBŘÍŠE!
Platba za servis probíhá vždy hotově nebo kartou po jeho provedení.
Cena bez DPH | Cena s DPH | |
---|---|---|
Hodinová sazba za první započatou hodinu/osobu | 1 800,00 Kč/os | 2 070,00 Kč/os |
Za každou další započatou půlhodinu | 900,00 Kč | 1 035,00 Kč |
Výměna šňůry, popruhu (Balkon, terasa, přízemí) | 1 800,00 Kč/ks | 2 070,00 Kč/ks |
Výměna šňůry, popruhu (Patro, zvýšené přízemí) | 2 500,00 Kč/ks | 2 875,00 Kč/ks |
Výměna navijáků do 3ks | 1 800,00 Kč | 2 070,00 Kč |
Výměna pohonu v roletě (Balkon, terasa, přízemí) | 2 500,00 Kč/ks | 2 875,00 Kč/ks |
Výměna pohonu v roletě (Patro, zvýšené přízemí) | 3 000,00 Kč/ks | 3 450,00 Kč/ks |
Výměna pohonu u rolovacích vrat | 3 500,00 Kč/ks | 4 025,00 Kč/ks |
Seřízení venkovních žaluzií, rolet a dalších výrobků | 1 800,00 Kč/ks | 2 070,00 Kč/ks |
Oprava přetrhané pásky žaluzií | 2 500 Kč/ks | 2 875 Kč/ks |
Seřízení a promazání sekčních vrat | 2 500 Kč/ks | 2 875 Kč/ks |
Výměna motoru sekčních vrat | 4 000 Kč/ks | 4 600 Kč/ks |
Zjištění závady - nelze ihned opravit/neopravitelné | 1 800 Kč | 2 070 Kč |
Servis cizích výrobků za první započatou hodinu na osobu | 2 100 Kč/os | 2 415 Kč/os |
Za každou další započatou půlhodinu na osobu | 1 050 Kč/os | 2 208 Kč/os |
Lešení | 3 500 Kč/os | 4 025 Kč/os |
Plošina od | 2 500 Kč/os | 2 875 Kč/os |
Konzultační hodina servisu | 1 200 Kč | 1 380 Kč |
GARANČNÍ SERVIS a prodloužení záruky na 5 let: | 2 100 Kč | 2 415 Kč |
Rolovací vrata | 2 100 Kč/ks | 2 415 Kč/ks |
Předokenní rolety do 5 ks | 2 100 Kč | 2 415 Kč |
Předokenní rolety nad 5 ks/každá další | 100 Kč | 115 Kč |
Doprava - Účtováno z Dobříše a zpět | 19,00 Kč/km | 22,00 Kč/km |
Marný výjezd | 4000 Kč | 4600 Kč |
CENÍK A SERVIS NÁHRADNÍCH DÍLŮ
Záruční lhůta na náhradní díly je 6 měsíců nebo po uplynutí základní záruční lhůty výrobku.
ZÁRUČNÍ SERVIS
Průběh a vyřízení reklamace
Zavolejte na naši telefonní linku 773 447 541 nebo napište na servis@almma.cz.
Naše operátorka zadá Vaši reklamaci do interního systému. Uveďte prosím vždy emailovou adresu, přijde Vám souhrnný email s číslem servisní zakázky, včetně ceníku. Poté Vás budeme telefonicky informovat ohledně domluvení termínu návštěvy našeho servisního technika.
Servisujeme výrobky společnosti Almma, po domluvě možno i od jiného výrobce.
Cesta na místo servisu se účtuje vždy z Dobříše k zákazníkovi a zpět, podle platného Ceníku servisních oprav.
Platba probíhá v hotovosti na místě a zákazník je předem informován o výši doplatku. Po servisním výkonu obdrží doklad o zaplacení a Zakázkový list.
Záruční lhůty
Na výrobky společnosti Almma poskytujeme prodlouženou záruku 5 let. Tato záruka je na předokenní rolety ALMMA, garážová vrata, pohony a řízení SOMFY. Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není předmětem prodloužených záruk. Cena za práci a dopravu technika se řídí platným ceníkem Almma s.r.o. Prodloužená záruka je platná při provedení ročních garančních prohlídek a dodržení podmínek prodloužené záruky viz. Všeobecné obchodní podmínky.
Záruční lhůta na venkovní žaluzie, sítě proti hmyzu, stínící techniku a jejich montáže činí 24 měsíců od předání díla zhotovitelem. Zhotovitel odpovídá za závady způsobené vadami materiálu, popř. chybnou montáží (pokud byla montáž provedena zhotovitelem).
Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna jen tehdy, pokud zákazník předloží "záruční list - předávací protokol". Záruční doba na provedenou práci je 6 měsíců od provedení opravy. Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán zákazníkovi.