Už jste zazimovali i rolety?

Stínění v interiéru, když máte kočku?
3.10.2022
Máte automatické ovládání rolet?
3.10.2022
Stínění v interiéru, když máte kočku?
3.10.2022
Máte automatické ovládání rolet?
3.10.2022

S nadcházející zimou nám klepe na dveře i zazimování rolet a žaluzií. A víte, jak správně na to? Pokud ne, tady pro vás máme malou radu.

Ani venkovní rolety a žaluzie nejsou ušetřeny od nánosu prachu, pylu a ani od různých vnějších vlivů, které se dějí venku. Proto bychom měli dbát na jejich údržbu tak, aby nám sloužily co nejdéle. Pokud si na ně uděláte čas aspoň jednou ročně, tak vašim žaluziím či venkovním roletám vnesete opět nádech do života, a navíc je projasníte. Abyste se zbavili prachu a různých nečistot, stačí rolety či žaluzie omýt teplou vodou o teplotě 40 °C s mýdlovou přísadou a houbou nebo utěrkou. Není žádoucí, aby se používaly k čištění agresivní čistící prostředky, parní čističe nebo brusné pasty. Při takovém čištění by bylo žaluziím a roletám spíše ublíženo.

A jelikož už máme pomalu zimu a teploty jistě budou klesat pod bod mrazu, zaměříme se i na námrazu na roletách. Námraza vzniká kondenzací páry na vodu nebo například při dešti a následném ochlazení pod bod mrazu. Je pravděpodobné, že díky tomuto pak roleta přimrzne k parapetu a není možné ji jen tak jednoduše oddělit. Důležité je, abyste ji neoddělávali, ale nechali led raději roztát. Pokud byste nedopatřením roletu zatáhli, hrozí její poškození a následně je nutná oprava servisním pracovníkem. A kolikrát ročně čistíte rolety nebo žaluzie vy?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.