Zvolíte venkovní rolety nebo žaluzie?

žaluzie do okna
Žaluzie a děti? Jde to vůbec dohromady?
19.10.2022
Podporujeme mladé tenisové talenty
27.9.2023
žaluzie do okna
Žaluzie a děti? Jde to vůbec dohromady?
19.10.2022
Podporujeme mladé tenisové talenty
27.9.2023

Zvolíte venkovní rolety nebo žaluzie?

 

Víte, jaký je hlavní rozdíl mezi roletou a žaluzií? Že ne? Tak my vám to objasníme a pomůžeme vám v rozhodování.

Roleta, jak už název napovídá, je odvozena od toho, že je založena na principu rolování. Roleta musí být v kuse, aby navíjení na hřídel bylo možné. Kdežto žaluzie se skládá z lamel, které jsou oddělené od sebe, ale spojené páskem, aby se mohly vytahovat.  Nejvíce rozšířené jsou žaluzie horizontální. Ty se skládají provazového žebříku a naklápějících se lamel. Naklápějící se lamely jsou tím hlavním odlišným prvkem, díky kterému se rozlišuje žaluzie od venkovní rolety. Navíc díky naklopení se lamely překrývají, a tak je možné regulovat tok světla.

Venkovní žaluzie tedy využívají ke stínění lamely, které lze různě naklápět či umisťovat do námi vyhovující polohy. Regulují světlo do místnosti a kvůli tomu je to výhoda oproti venkovním roletám.

Naopak venkovní rolety sice také zajišťují průnik světla do místnosti, ale nedá se regulovat jeho tok. U rolet je možné jen odrolování a tím světlo proudí přes štěrbiny, které se vytvoří při nedokonalém zavření rolety. Mají ale velkou výhodu v tom, že slouží i jako ochrana proti vnějšími vlivy počasí, ale také brání průniku hluku do místnosti a také jako tepelná ochrana, která se v horkých letních dnech jistě hodí. V zimě pro změnu můžou rolety uchránit naši peněženku před velkými výdaji za topení.

Pokud víte, že chcete nějakou stínící techniku zvolit, ale stále se rozhodujete, nechte si poradit od našich skvělých pracovníků, kteří dokáží skvěle poradit.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.