Žaluzie a děti? Jde to vůbec dohromady?

Detail předokenní rolety na balkónu
Nejvhodnější čas pro pořízení rolet či žaluzií?
19.10.2022
rolety nebo žaluzie
Zvolíte venkovní rolety nebo žaluzie?
19.10.2022
Detail předokenní rolety na balkónu
Nejvhodnější čas pro pořízení rolet či žaluzií?
19.10.2022
rolety nebo žaluzie
Zvolíte venkovní rolety nebo žaluzie?
19.10.2022

Žaluzie a děti? Jde to vůbec dohromady?

 

Jak jistě každý dospělý ví, malé děti je někdy těžké uhlídat a navíc v době, když rády objevují svět kolem nich.

A pokud jste zrovna hrdým rodičem nebo jen často hlídáte děti, tak byste měli dbát na jejich bezpečnost. Žaluzie jsou pro malé děti velkým lákadlem. Zvlášť pro batolata mohou být nebezpečné především kvůli smyčkám na ovládacích mechanismech. Protože jsou nové normy EU, které upravují zajištění bezpečnosti dětí před uškrcením a v platnosti jsou již od 1. 9. 2014, je třeba mít podle toho i přizpůsobené žaluzie. Protože se mohou tvořit nebezpečné smyčky v řetízcích a šňůrách a dítě by si s nimi mohlo hrát, je důležité, aby toto bylo zabezpečeno. Normy udávají, že tam, kde se pohybují děti do 3,5 let, musejí být žaluzie opatřené bezpečnostními prvky. I proto žaluzie musí být do míst jako jsou školky, nemocnice a všechna veřejná místa, dodávány s varovnými informacemi nebo prvky zabraňující tvorbu smyček.  U těchto žaluzií jdou také zkrátit délka ovládacího prvku tak, aby děti na ně nedosáhly.

Ale ani přes veškeré bezpečností opatření se nemusí úrazu zabránit. Proto je důležité, abyste se snažili vyvarovat všeho možného, co by mohlo vést k nebezpečné situaci. Lezení po gauči pod oknem, postýlka u okna. Zkrátka i když je to někdy velmi složité, je nejlepší zabránit jakémukoliv kontaktu batolete s žaluziemi. V tom lepším případě se může jen nenávratně žaluzie poškodit, ale v tom horším, kdy dítě neuhlídáme, může dojít k vážnému úrazu.

Jestli teprve uvažujete o pořízení žaluzií, tak se můžete informovat na naší prodejně, kde vám rádi poradíme, jaké bezpečnostní prvky jsou nejvhodnější.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.