Nejvhodnější čas pro pořízení rolet či žaluzií?

Venkovní žaluzie
Snažíte se vybrat vhodný typ venkovních žaluzií?
17.10.2022
žaluzie do okna
Žaluzie a děti? Jde to vůbec dohromady?
19.10.2022
Venkovní žaluzie
Snažíte se vybrat vhodný typ venkovních žaluzií?
17.10.2022
žaluzie do okna
Žaluzie a děti? Jde to vůbec dohromady?
19.10.2022

Nejvhodnější čas pro pořízení rolet či žaluzií?

 

Máme sice ještě zimu, ale rozmýšlíte se, že si pořídíte na jaře nebo v létě stínící techniku, abyste měli možnost regulace průniku světla do interiéru? Ale právě v zimě je nejvhodnější zima k tomu, aby byly rolety či žaluzie pořízeny.

Máme několik typů stínění. Venkovní rolety, předokenní rolety a žaluzie. Všechny tyto typy mají své využití a funkci jak v zimních měsících, tak i v těch letních. Venkovní rolety skvěle slouží celoročně k tomu, aby díky zatemnění místnosti byl spánek kvalitní a vás nerušil svit měsíce, popřípadě ráno slunečních paprsků. Dále mají funkci i tepelné izolace, ale především chrání proti nepříjemným pohledům do interiéru od nezvaných hostů.

Když se podíváme na předokenní rolety, tak ty mají také skvělou termoregulační funkci, a navíc je to taková bariéra mezi venkem a vaším domovem. Navíc v zimě díky nim můžete ušetřit nemalou částku za topení, jelikož tyto rolety zabraňují ve staženém stavu úniku tepla. Takže pokud je váš domo spadá do kategorie energeticky náročné budovy, není nic jednoduššího než pořídit tyto rolety.

A hlavní velkou výhodou, když se rozhodnete pro pořízení stínící techniky v zimě, je rychlost dodání. Jelikož v zimě nepořizuje tolik lidí rolety ani žaluzie, výrobci mají proto na skladě větší množství materiálu a objednávky se vyřizují rychleji a vzhledem k tomu, že montážní pracovníci mají taky volněji, montáž je taktéž daleko rychlejší než v letních měsících. A další výhodou je to, že mimo letní sezónu máme na trhu mnoho slev, a to by byla škoda nevyužít. Co myslíte? Už jste si vybrali, která stínící technika se nejlépe hodí k vám a kdy ji zrealizujeme společnými silami?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.