Snažíte se vybrat vhodný typ venkovních žaluzií?

Víte, co je to domov?
17.10.2022
Detail předokenní rolety na balkónu
Nejvhodnější čas pro pořízení rolet či žaluzií?
19.10.2022
Víte, co je to domov?
17.10.2022
Detail předokenní rolety na balkónu
Nejvhodnější čas pro pořízení rolet či žaluzií?
19.10.2022

Snažíte se vybrat vhodný typ venkovních žaluzií?

Dneska se společně zaměříme na venkovní žaluzie. Pokud jste se pro ně rozhodli, je nutné, abyste dbali i na jejich výběr.

Venkovní žaluzie jsou stále častější volenou metodou stínění. Nejenže chrání interiér před venkovními vlivy, ale díky svým vlastnostem dokáží regulovat v teplých letních dnech teplotu v místnosti. Brání při pohledy zvědavých sousedů a taky jsou v mnoha různých barvách.

Jsou poměrně dobře propracované. Skládají se z lamel, které ale mohou mít různý tvar a díky tomu mají žaluzie pak odlišné vlastnosti. Pokud chcete žaluzie do rodinného domu, je dobré zvolit lamely do písmene C, jelikož jsou stabilnější vůči větru a tlaku. A navíc mají i odlehčenou variantu lamel. Další variantou, kterou lze použít, jsou lamely do tvaru Z. Jsou nejvyspělejší a mohou sloužit jak při stínění rodinného domu, tak při administrativních budovách. Dokonale zastiňují interiér kvůli celistvé ploše a guma, která je po celé délce lamely, tvoří dobrý termoregulační efekt. Posledním typem, jsou žaluzie do tvaru S, které mají vlisovanou gumičku a mají velmi podobné vlastnosti jako žaluzie ve tvaru Z.

A víte, co zajišťuje stabilitu žaluzií ve větru? Jsou to hliníkové vodící lišty. Navíc venkovní žaluzie jsou lehce ovladatelné, buď manuálně – klikou, nebo motorovým ovládáním, které je komfortnější, jelikož vám stačí jen vypínač.

Tak která možnost se vám zalíbila nejvíce? Bude to žaluzie s lamelami ve tvaru S nebo dáte přednost klasice? Nebojte se zeptat, rádi vám poradíme.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.