Vybíráte žaluzie a nedokážete se rozhodnout?

Roleta den a noc
Dá se přes rolety vidět ven?
26.9.2022
Zapomínáte při úklidu na žaluzie?
27.9.2022
Roleta den a noc
Dá se přes rolety vidět ven?
26.9.2022
Zapomínáte při úklidu na žaluzie?
27.9.2022

Na trhu je jak široká škála oken, tak žaluzií, protože přeci ke každému oknu se může hodit jiný typ žaluzie. Dneska se zaměříme na ty interiérové žaluzie, které mají několik typů. Horizontální, vertikální a plisé žaluzie.

Klasické horizontální žaluzie jsou nejběžnějším a nejvíce používaným typem do interiéru. Jsou finančně poměrně dostupné a mají výhodu v tom, že vedle zastínění také chrání před pohledy kolemjdoucích z ulice. Jejich nevýhodou je, že nedokáží regulovat teplotu tak, jako venkovní žaluzie. Díky hliníkovým lamelám jsou lehké, a navíc jejich instalace je velmi jednoduchá. Další výhodou je, že mají velkou škálu barev, a tak dodá šmrnc skoro každému interiéru.

Dalším zmíněným typem jsou vertikální žaluzie. Ty se skládají z dlouhých, látkových pruhů, a tak jsou vhodné pro zastínění velkých, ale i malých ploch. Jsou vyrobeny podle vašich požadavků – barva i směr a jsou také velmi jednoduché na montáž.  Cenová relace je také poměrně nízká.

Posledním typem, který uvádíme, je moderní látková žaluzie, která se nazývá plisé. Tato žaluzie oblékne Vaše okno tak, jako plisovaná sukně ženy. Jejich velkou výhodou je, že zútulní interiér, ale také jsou účelné proti propustnosti světla, díky systému, kde jde nastavit stažení nebo naopak vytažení horního či dolního profilu, a tak se vytvoří stín do určité výšky, kterou si sami zvolíte. Tyto žaluzie jsou navíc ceněny i pro to, že dokáží uspořit energii.

Pokud vás některé žaluzie zaujaly a rozhodli jste se, že zrovna s nimi si dotvoříte interiér a spojíte krásné s užitečným, tak jsme tady pro vás a naši zaměstnanci vám rádi pomohou s výběrem. Budou to plisé nebo horizontální?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.