Venkovní rolety a mráz
29.9.2022
Lze spojit rolety a žaluzie? Co třeba taková roleta s funkcí žaluzie?
30.9.2022
Venkovní rolety a mráz
29.9.2022
Lze spojit rolety a žaluzie? Co třeba taková roleta s funkcí žaluzie?
30.9.2022

Chata v zimě

 

Pomalu, ale jistě se blíží zima a vy máte letní sídlo v podobě chalupy, které potřebujete zazimovat a ochránit před lupiči?

Hodně lidí používá chatu jen přes letní měsíce a v zimě občas jen jednou kontrolovat, zda je všechno v pořádku. Ale málo lidí ví, že je třeba chatu ochránit v zimě i před zloději. Pokud na chatu nejezdíte i v zimě pravidelně, pak s velkou pravděpodobností zjistíte až o několik týdnů později, že vaše chata byla vykradena.

Známe jeden účinný způsob, jak váš letní domeček ochránit před zraky lupičů. Jednou z nejúčinnější metodou je zabezpečení oken. Ty lze opatřit předokenní roletou. Tyto rolety jsou samy o sobě již velmi dobrým zabezpečením proti vykradení, ale lze na ně použít i další komponenty, které zvyšují stupeň zabezpečení. Rolety s dózickým zámkem koncové lamele nebo západkami lze použít tam, kde je objekt velmi málo využíván. A navíc mají dva typy západek, mechanické a automatické. Automatické zapadnou samy při sažení, kdežto mechanické musíte zastrčit.

A navíc venkovní rolety mají velkou výhodu i v tom, že jednak chrání od zraky zlodějů, ale taky chrání před hlukem. A další neopomenutelnou vlastností, obzvlášť v dnešní době, je úspora za vytápění, jelikož dokáží regulovat teplo v místnosti. Takže pokud jste se rozhodli rolety zvolit i k vašemu celoročnímu bydlení, jistě neprohloupíte a my vám ochotně vysvětlíme, poradíme, pomůžeme. Jak s výběrem, tak s instalací.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.