Zapomínáte při úklidu na žaluzie?
27.9.2022
Chata v zimě
29.9.2022
Zapomínáte při úklidu na žaluzie?
27.9.2022
Chata v zimě
29.9.2022

Venkovní rolety a mráz

 

Zima patří k našemu normálnímu dnešnímu období, ale kromě zasněžené krajiny se pojí i s námrazou. Co ale taková námraza udělá s venkovními roletami?  Pokud máte u rolet motorek, který se při námraze zasekne, tak je to jen dobře, jelikož v tom opačném případě by se mohlo stát, že roleta se vytáhne a zajede až do schránky.

Proto je důležité, abyste při námraze začali kontrolovat venkovní rolety, zda není koncová lamela přimrzlá nebo zda není roletový nábal přimrzlý v liště nebo k parapetu. Námraza se nemusí tvořit jen díky mrazu. Lze předpokládat, že při větrání se sráží teplý vzduch s venkovním chladným vzduchem a vzduch následně kondenzuje na páru, která začne stékat po oknech, tak vznikne při nízkých teplotách také námraza, která může nadělat pořádnou neplechu.

Jakmile se dostaví námraza, ta způsobuje na roletách to, že rolety přibývají na tloušťce na lamelách a jakmile se vtáhnout až do schránky, rolety následně nejsou spustit dolů, jelikož mají vetší objem, než byl původní.

Abyste se vyhnuli poškození rolet je důležité, aby byla námraza odstraněna ještě před použitím. Pokud si ovšem námrazy nevšimnete a roletu uvedete do provozu, je nutné, abyste ji co nejdříve uvedli mimo provoz a následně zavolali odborný servis. Pokud se pustíte sami do opravy, hrozí, že rolety budou již na stálo nefunkční. Navíc naši pracovníci jsou milí, rychlí a ochotní a přesně vědí, co při takovém problému dělat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.