Rolety jsou dobrý nápad jako ochrana před sluncem a zároveň jako izolační článek bytu

Na Křivině 1363/4, rozhovor s předsedou bytového družstva Milanem Šnýdrem
27.10.2023
Na Křivině 1363/4, rozhovor s předsedou bytového družstva Milanem Šnýdrem
27.10.2023

Informace o zakázce:

24 bytových jednotek, 48 rolet, Barva: stříbrná, bílá, Pohony: Elektrický pohon SOMFY OXIMO IO, Ovladače: Dálkový ovladač SOMFY SITUO 5 IO PURE II

 

Na začátku letošního roku jsme dokončili montáž venkovních rolet na panelový dům v ulici Chobotská v Brandýse nad Labem. SVJ Chobotská vzniklo v roce 2013 a má 24 bytových jednotek. Předseda p. Haškovec je ve funkci již šestým rokem a snaží se pro obyvatele domu zkvalitňovat bydlení. Po bezbariérovém přístupu přišla řada na venkovní rolety.

Kde se vzal nápad na venkovní rolety?

Viděl jsem to u dcery v panelovém domě a přišlo mi, že je to dobrý nápad jako ochrana před sluncem celé jižní strany a zároveň jako izolační článek bytu. Jen jsme museli čekat na finance kvůli dokončené bezbariérové rampě a tak jsme to rok odkládali.

Jak jste vybral firmu ALMMA?

Začal jsem vybírat firmy a na internetu na mě vyskočila reklama na DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ firmy ALMMA, kam jsem se jel podívat. Rozhodoval jsem se mezi třemi firmami. Vaše firma mě oslovila už na DOD.  Domluvili jsme se na osobní prezentaci přímo u nás v domě.

A tam se vše rozhodlo?

Zástupce firmy Almma p. Čtvrtník přijel k nám, vše nám ukázal a vysvětlil. Hlavně nám Vaše firma vyšla vstříc vzhledem k financím. Realizaci a splátky rozdělili na dvě etapy a to nám velmi pomohlo.

Jak vše probíhalo?

Zaměření a montáž proběhla dle termínů, jak se předem naplánovalo. Nebyl žádný problém v komunikaci, máme i skvělé obyvatele domu, za což jsem vděčný. Dokonce vyšli vstříc i jedné bytové jednotce, které termín ze zdravotních důvodů nevyhovoval a přijeli jindy.

Dnes je už velmi teplé počasí, už rolety využíváte?

Ano. Někteří obyvatelé využívají od samého začátku, jiní postupně zkouší občas používat. S příchodem teplého počasí věřím, že budou za rolety rádi. Někteří si nechali rolety namontovat i do bočních oken, kam sice slunce nejde, ale mají rádi tmu na spaní a také jako ochranu před vánočními světýlky ze sousedního panelového domu.

Máte zpětnou vazbu od obyvatel domu?

Zatím spokojenost. Kdo potřeboval více ovladačů, nebyl problém přiobjednat. Více jejich názorů budu mít během roku a věřím, že pozitivních.

Doporučil byste f. ALMMA?

Vzhledem k ochotnému přístupu a bezproblémové komunikaci určitě.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.