Na Křivině 1363/4, rozhovor s předsedou bytového družstva Milanem Šnýdrem

Štichova 583 -586, rozhovor s předsedkyní SVJ paní Švadlenkovou
27.10.2023
Štichova 583 -586, rozhovor s předsedkyní SVJ paní Švadlenkovou
27.10.2023

Informace o zakázce:

32 bytových jednotek, 64 venkovních rolet Finalm, lamely ve stříbrné barvě, pohon Oxymo RTS, dálkový ovladač Situo 5 RTS, 3 dny montáže

 

Na podzim roku 2022 jsme úspěšně zrealizovali instalaci venkovních rolet na panelový dům v ulici Na Křivině 1363/4 v Praze 4 Michli. V předvánočním období si předseda bytového družstva pan Milan Šnýdr našel čas a odpověděl nám na několik krátkých dotazů.

Můžete nám v krátkosti říct nějaké informace vašem panelovém domě?

Dům se nachází v Michli, kousek od frekventované ulice Michelská. U našeho domu je ale klid, což obyvatelům vyhovuje. V okolí je mnoho zeleně, mateřská i základní škola. Celkově jde o klidnou lokalitu, kde se obyvatelům žije opravdu dobře. Všichni spolu dobře vycházejí a nemají žádné spory. Pouze jedna paní miluje kočky a má jich doma trošku více, ale to výjimka. Jediný problém může nastane budoucnu, protože jsem slyšel, že se bude v blízkosti možná stavět nový panelák, a to se nám pochopitelně nelíbí. Náš panelový dům byl postaven v roce 1986, nachází se v něm 32 bytů. Bytové družstvo bylo založeno v roce 2002.

Jak dlouho jste předsedou bytového družstva a jak jste s prací spokojen?

V představenstvu bytového družstva má pět členů a já v něm figuruji od roku 2008. Dobře spolu komunikujeme a nemáme problém se domluvit. Jsem již v důchodovém věku, takže se mohu činnosti v bytovém družstvu aktivně věnovat. Družstvu jsem kdysi věnoval sekačku, takže se v letních měsících starám o zeleň okolo domu. Rád bych časem tuto práci někomu přenechal, ale problém je, že to nikdo nechce dělat. Někteří obyvatelé chtěli převést bytové družstvo na společenství vlastníků jednotek, ale s tím je více práce a především papírování.

Co se vám povedlo v domě zrealizovat v posledních letech?

Dům jsme nechali zateplit, což je především v poslední době opravdu vyplácí. Máme nové moderní výtahy, loni jsme na chodby nechali nainstalovat osvětlení na čidla. Uvažovali jsme i nad fotovoltaikami, ale máme problém se střechou, která by tu váhu patrně neunesla. Jinak provádíme standardní údržbu.

Jak vznikla myšlenka pořízení venkovních rolet?

Někteří obyvatele chtěli zasklít lodžie kvůli slunečním paprskům. Na zasedání představenstva jsme podali návrh, který byl schválen. Během jara byly lodžie nainstalovány. Efekt se dostavil, a proto jsme dostali nápad na pořízení venkovních rolet.

Kde jste objevili společnost Almma s.r.o.? Získali jste doporučení od jiných zákazníků nebo jste použili webové stránky či tištěné časopisy?

Začali jsme hledat na internetu. Našli jsme tři firmy, ze kterých jsme rozhodovali. Pro Almmu hovořilo především to, že společnost má instalaci v cenně a také dobré reference. Jedna paní z domu byla u své kamarádky, která si rolety od Almmy v minulosti již pořídila a nemůže si je vynachválit. Takže jsme dostali doporučení a vybrali Almmu.

Jednání s obyvateli domů nejsou často jednoduchá. Jak se Vám podařilo všechny přesvědčit k instalaci venkovních rolech a jak dlouho komunikace probíhala?

V červnu jsme uspořádali schůzi a projekt představili obyvatelům. Nápad se nelíbil pouze jedné paní, ale nakonec je nadšená a rolety si naopak chválí.

Jak jste byli spokojeni s komunikací se společnosti Almma.cz?

Pan Čtvrtník nám vše ukázal, vysvětlil a se vším poradil. Vybrali jsme rolety Finalm, nejprve jsme si nebyli jistí barvou, takže chvíli trvalo vybrat tu správnou, ale nakonec jsme zvolili stříbrnou. Celková komunikace se společností byla vynikající.

Jak jste byl spokojen s montáží a jak dlouho trvala?

Pan Čtvrtník nám slíbil, že do Vánoc bude hotovo, a tak se i stalo. Od zaplacení zálohy až po dokončení instalace vše proběhlo během třiceti dnů. Pan Čtvrtník nám vyšel vstříc, jelikož jsme menší panelový dům, tak jsme přišli přednostně na řadu. Samotná instalace proběhla bez jakýchkoliv problémů a trvala tři dny. Technici se chovali seriózně, dokonce měli vlastní přezůvky. Pouze jedna paní si stěžovala, že měla v bytě prach, jinak žádný problém nenastal. Já jsem si nečistoty sám vyluxoval.

Vybrali jste si rolety s vyšším standardem – rádiové ovládání. Co vás vedlo k tomuto kroku?

Rádiové ovládání je praktické, nechtěli jsme rolety ovládat ručně. Používám rolety každý den a ovládání funguje naprosto bez problémů.

Doporučil byste společnost Almma s.r.o. i jiným zájemcům?

Rozhodně mohu doporučit, se společností máme vynikající zkušenosti. Obyvatelé používají rolety každý den, a dokonce se nás chodí ptát sousedi z vedlejšího domu, kteří také uvažují o pořízení venkovních rolet.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.