Štichova 583 -586, rozhovor s předsedkyní SVJ paní Švadlenkovou

Pšenčíkova 677, rozhovor s předsedou SVJ panem ing. Lálou
27.10.2023
Na Křivině 1363/4, rozhovor s předsedou bytového družstva Milanem Šnýdrem
27.10.2023
Pšenčíkova 677, rozhovor s předsedou SVJ panem ing. Lálou
27.10.2023
Na Křivině 1363/4, rozhovor s předsedou bytového družstva Milanem Šnýdrem
27.10.2023
Praha 11 patří mezi pražské čtvrti s největším počtem panelovým domů. Právě zde realizujeme velké množství našich zakázek. Jednou z nich byla i instalace 66 rolet na panelový dům v ulici Štichova. V domě jsou 4 vchody a 86 bytových jednotek. Instalace venkovních rolet byla rozdělena do více etap.
Důvod k pořízení venkovní stínění byl stejný, jako v jiných případech. Vedro v bytech během horkých letních dnů. Předsedkyně SVJ Štichova paní Švadlenková nám krátce popsala průběh spolupráce s naší společností.

Dobrý den, paní Švandlenková. Nejprve Vám chci poděkovat, za důvěru v naši společnost. Jsme rádi, že zakázku na montáž venkovního stínění jste svěřila do našich rukou. Jak vznikl nápad k pořízení stínící techniky na váš panelový dům?

Přišli s tím lidé, kteří bydlí v menších bytech orientovaných na západ. Tam nejvíce svítí sluníčko, a proto tam mají také největší vedro. V podstatě nemají šanci vyvětrat. Byty se opravdu rychle zahřejí a být tam je mnohdy utrpení. Dům máme zateplený a záruka na fasádu je 10 let. Nechtěli jsme riskovat, že skončí záruka a nedej bože se při instalaci rolet něco poškodí. Proto jsme se rozhodli jednat dřív, než vyprší záruka.

Kde jste na nás narazila případně jaká byla komunikace se zástupci naší společnosti?

V internetovém vyhledávači. Našli jsme ještě jednu firmu, ale jejich nabídka se nám nelíbila, tak jsme oslovili vás. První kontakt proběhl s paní Motyčkovou, která nám předala prvotní informace. Poté jsme jednali s panem Čtvrtníkem. Měli jsme schůzi SVJ v jedné místní škole. Pan Čtvrtník za námi přijel a vše nám perfektně vysvětlil. Předvedl nám, jak rolety fungují. Vytažení, zatažení a tak dále. Nechtěli jsme ruční ovládání, takže jsme zvolili tlačítka i dálkové ovládání. Obyvatelé si museli sice připlatit, ale nakonec toho vůbec nelitují.

Jak probíhala samotná montáž, nesetkali jste se s nějakými problémy?

Proběhlo to rychle a bez problémů. Nikdo mi neřekl, že by se něco nepovedlo. Montážníci byli vstřícní, komunikativní a samostatní. Nic nepotřebovali. Později jsme si všimli, že někde chybí krytky po otvorech ve vodících lištách, ale to už řeším s vaším servisním oddělením.

V červenci zasáhla Česko další rekordní vlna veder. Těch bude v příštích letech neustále přibývat. Poznala jste rozdíl v teplotě a máte již případně zpětnou vazbu od obyvatel?

Mám jen pozitivní ohlasy. Je vidět, že jsou rolety pravidelné používány. Jedna sousedka mě pobavila. Říkala, že má v bytě pořád teplo, ale zjistili jsme, že rolety zatahuje pouze do poloviny, takže jí tam stejně svítilo sluníčko. Další výhodou je snížení hluku. Kousek od nás se staví nový panelák a poté, co jste nám rolety nainstalovali, je hluk ze staveniště méně slyšet. Takže rolety snížily teplotu i hluk z okolní stavby.

Myslíte tedy, že Vám venkovní rolety zlepší komfort z bydlení v tak pěkné lokalitě, jakou je Milíčov v Praze 11?

Máte pravdu, je to opravdu pěkná lokalita. Neměli bych. Jsme u metra, jsou tu všechny potřebné obchody, školy a tak podobně. Za čtvrt hodinky klidné chůze jste Hostivařské přehrady, kam chodím velmi ráda. Teď se tu staví nové panelové domy, tak se obávám, že to tu trošku ztratí své kouzlo, ale s tím bohužel nic neuděláme. Dále bojujeme proti parkovacím modrým zónám. Žije tu spousta lidí v nájmu a ti si je ani nemohou zaplatit. Ničemu to stejně neprospěje, protože tu víc místa na parkování stejně nebude. A co mi vadí nejvíc? Že i když si zaplatím parkování na Praze 11, jinde ve městě stejně parkovat nemohu. Doufáme, že příslušní lidé dostanou rozum a zóny tu nezavedou.

Doporučila byste naši společnost i dalším zájemcům?

Určitě ano. Pokud se mě někdo na rolety bude ptát, ráda vás doporučím. Pokud se nic nepřihodí a budeme dostatek peněz, tak vás znovu kontaktujeme kvůli realizaci další zakázky.

 

„Rolety v bytě snížily teplotu i hluk z přilehlé stavby.“

  • SVJ Štichova 583-586, Praha 11 Háje
  • 66 rolet ve stříbrné barvě
  • Montáž: 27. 3. – 6. 4.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.