Pšenčíkova 677, rozhovor s předsedou SVJ panem ing. Lálou

Neratovice 28. října
27.10.2023
Štichova 583 -586, rozhovor s předsedkyní SVJ paní Švadlenkovou
27.10.2023
Neratovice 28. října
27.10.2023
Štichova 583 -586, rozhovor s předsedkyní SVJ paní Švadlenkovou
27.10.2023

Informace o zakázce:

102 venkovních rolet Finalm, lamely ve stříbrné barvě, nástěnné a dálkové ovládání, 5 dnů montáže

Sídliště v Praze 12 Modřanech patří mezi největší pražské bytové lokality. Veškerá občanská dostupnost, tramvajová i autobusová doprava, budoucí spoje na metro D, rozsáhlé plochy zeleně i vltavské nábřeží. To vše dělá tuto lokalitu velmi atraktivní a ideální pro život. Společnost Almma s.r.o. si v Modřanech vybudovala skvělou pověst a během letošního roku nainstalovala venkovní rolety na panelové domy v ulici Hasova a Pšenčíkova. Poslední zakázkou byla instalace 102 venkovních stříbrných rolet na panelový dům č.p. 677/18 v ulici Pšenčíkova.

Předseda SVJ pan ing. Lála se před časem inspiroval sousedním domem, kde jsme rolety již úspěšně nainstalovali. Nechal si poradit od pana Vojty, předsedy domu čp. 699, který má s Almmou výborné zkušenosti a vřele nás doporučuje. Pan ing. Lála nám v krátkém rozhovoru vyjádřil pochvalu a poděkoval za skvělý přístup pracovníku naší společnosti.  

Dobrý den, pane inženýre. Děkuji za Váš čas. Na úvod se zeptám, kdy Vás napadlo pořídit venkovní rolety do Vašeho panelového domu?

Poprvé jsme o roletách uvažovali před čtyřmi lety, ale sešlo z toho. Někomu to přišlo zbytečné, jiným drahé. Situaci ale změnilo horko v posledních letech, kdy během letních veder začalo být v některých bytech až nesnesitelné horko.  

Na trhu je mnoho společností se stínící technikou. Proč jste zvolili zrovna Almmu? 

Zašel jsem za panem Vojtou (předseda čp. 679) a získal od něj některé informace. S prací vaší společnosti byl spokojený a velmi vás chválil. Museli jsme vypsat výběrové řízení a vybrali čtyři firmy. Pro vás hrálo především to, že máte vlastní výrobu, montáž, technické i servisní zázemí. Navíc nám od vás přišel leták, že pořádáte Den otevřených dveří, kam jsem se vypravil. Byla to příjemná návštěva. Vše důležité jste mi vysvětlili, poradili, takže jste měli před konkurencí výrazný náskok. Oslovili jsme všechny čtyři vybrané společnosti a vaše konkurence nedopadla dobře. Z jedné se nám dokonce ani neozvali, další měla problém s montáží, třetí komunikovala až po týdnu. Vy jste rychle reagovali a zároveň byla vaše nabídka finančně nejvýhodnější. Dali jsme především na doporučení pana Vojty i na kladné internetové recenze. Vše jsme pečlivě zvážili v našem výboru, a nakonec se rozhodli právě pro vás. Velmi nás také potěšilo, že jsme od vás dokonce dostali slevu.  

V úvodu jste řekl, že dříve obyvatelé rolety odmítli. Jak se Vám povedlo je tentokrát přesvědčit?

Pan Čtvrtník (vedoucí obchodního oddělení) přijel na shromáždění nájemníků. Přinesl nám roletu ukázat a vysvětlil, jak funguje. Jelikož to bylo před létem, obyvatele jsme ani nemuseli přesvědčit, protože si moc dobře pamatují, jaké horko tu bylo v poslední letech. Našel se pouze jeden stěžovatel, kterému se nelíbilo, že jsme vybírali pouze ze čtyřech firem. Tak jsem mu řekl, ať zkusí vybrat nějakou levnější, ale samozřejmě s ničím nepřišel. Celkově ale byli lidé pro, takže jsme se rozhodli pro spolupráci s vaší společností.  

Máte již nějakou zpětnou vazbu od jednotlivých obyvatel?

Za sebe mohu říct, že v létě bylo v bytě citelně lépe. Zatáhnu rolety, odpoledne přijdu a v pokoji je příjemně. Většinou máme tlačítkové ovladače, někdo chtěl i dálkové. Obyvatelé jsou nadšeni a nelitují pořizovacích nákladů. A používají je opravdu všichni. Čelní strana domu byla přes léto téměř kompletně zatažena, druhá cca ze tří čtvrtin.

Doporučil byste naši společnost i jiným předsedům SVJ či koncovým zákazníkům?

Už jsem vás doporučil. Přišel za mnou pán z paneláku tady kousek. Ptal se na cenu, montáž, a především jak rolety fungují. Takže jsem mu všechno pověděl a s velkou radostí vás doporučil. Jsem vážně spokojený a měl jsem dobrý pocit kdykoliv, kdy jsem mluvil s lidmi z Almmy.

Máte již nějakou zpětnou vazbu od jednotlivých obyvatel?

Za sebe mohu říct, že v létě bylo v bytě citelně lépe. Zatáhnu rolety, odpoledne přijdu a v pokoji je příjemně. Většinou máme tlačítkové ovladače, někdo chtěl i dálkové. Obyvatelé jsou nadšeni a nelitují pořizovacích nákladů. A používají je opravdu všichni. Čelní strana domu byla přes léto téměř kompletně zatažena, druhá cca ze tří čtvrtin.

Doporučil byste naši společnost i jiným předsedům SVJ či koncovým zákazníkům?

Už jsem vás doporučil. Přišel za mnou pán z paneláku tady kousek. Ptal se na cenu, montáž, a především jak rolety fungují. Takže jsem mu všechno pověděl a s velkou radostí vás doporučil. Jsem vážně spokojený a měl jsem dobrý pocit kdykoliv, kdy jsem mluvil s lidmi z Almmy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.