Bytový dům Pšenčíkova 678/16, Praha
20.1.2023
Předsedkyně SVJ Minická chválí Almmu za skvělou komunikaci a prezentaci produktů na schůzi SVJ
2.8.2023
Bytový dům Pšenčíkova 678/16, Praha
20.1.2023
Předsedkyně SVJ Minická chválí Almmu za skvělou komunikaci a prezentaci produktů na schůzi SVJ
2.8.2023
Můžete nám v krátkosti představit Váš dům a jeho obyvatele?

Bytový dům se nachází v ulici Zázvorkova v Praze 13 čtvrti Stodůlky. Dům má dva vchody a 60 bytových jednotek. Žije zde okolo 140 obyvatel, třetina v důchodovém věku. Bytové družstvo bylo založeno v roce 2007

Jak vznikla myšlenka pořízení venkovních rolet?

V domě máme 12 bytů o velikosti 2KK. Po většinu roku do nich svítí sluníčko, což bylo pro obyvatele nepříjemné. Rozhodli jsme se tedy pro pořízení venkovních rolet, které získaly pozitivní ohlasy. Lidé si dobré zkušenosti předávali mezi sebou a časem měli o rolety zájem i ostatní obyvatelé. Jedním z důvodů byl také boj proti inflaci, nechtěli jsme, aby družstevní peníze ztrácely svou hodnotu, a proto jsme udělali investici v podobě pořízení venkovních rolet. Návrh na pořízení nám schválila členská schůze družstva. 

Kde jste objevili společnost Almma s.r.o.? Získali jste doporučení od jiných zákazníků nebo jste použili webové stránky či tištěné časopisy?

Před pár lety jsem sháněl markýzu do svého bytu a tehdy jsem narazil na společnost Almma s.r.o. Ačkoli jsem markýzu nakonec nekoupil, dostával jsem různé propagační materiály od společnosti Almma, a proto jsem měl o firmě již nějaké povědomí. Vybírali jsme asi z pěti společnostní pro instalaci venkovních rolet, ale pro Almma s.r.o. jsme se rozhodli především proto, že nabízí kompletní servis. Nejen instalaci, ale především vlastní produtky.

Jednání s obyvateli domů nejsou často jednoduchá. Jak se Vám podařilo všechny přesvědčit k instalaci venkovních rolech a jak dlouho komunikace probíhala?

Komunikace s obyvateli byla celkem jednoduchá. Vzájemně si předávali pozitivní ohlasy. Proběhlo hlasování a téměř 80% obyvatel bylo pro.

Jak jste byli spokojeni s komunikací se společnosti Almma.cz?

Komunikace byla bezproblémová a příjemná. Obchodní zástupce nám vše vysvětlil, výrobky odprezentoval a s čímkoliv poradil.

Byla prezentace uspořádána i pro vlastníka bytových jednotek, tedy bytové družstvo?

Plán pro nákup venkovních rolet jsme řešili s kontrolní komisí bytového družstva, která ho bez problémů schválila.

Jak jste byl spokojen s montáží a jak dlouho trvala?

Vše probíhalo bez sebemenších problémů. Domluvili jsme se na termínech montáže a ty byly dodrženy. Od podpisu smlouvy po instalaci uběhl pouhý měsíc.

Vybrali jste si rolety s vyšším standardem – rádiové ovládání. Co vás vedlo k tomuto kroku?

Vyšší standard je sice finančně náročnější, ale rozhodně se vyplatí. Nechtěli jsme, aby obyvatelé museli mít v bytě další elektrické tlačítko, takže rádiové ovládání byla přirozená volba.

Doporučil byste společnost Almma s.r.o. i jiným zájemcům?

Rozhodně mohu doporučit. Od komunikace přes prezentaci výrobků až po samotné vyhotovení, vše proběhlo na jedničku.

 

Mnohokrát Vám děkujeme za poskytnuté odpovědi.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.