Bytové družstvo Labe, Neratovice
20.1.2023
Bytový dům Zázvorkova, Praha
31.1.2023
Bytové družstvo Labe, Neratovice
20.1.2023
Bytový dům Zázvorkova, Praha
31.1.2023
Jaký byl život ve Vašem panelovém domě předtím?

Lidé v horních patrech si už dlouhou dobu na horko, a že je potřeba s tím něco udělat. Někteří z nich si namontovali vnitřní žaluzie. Ono je to sice hezký, ale není to zdaleka tak účinný, když si to teď můžeme porovnat. Venkovní stínění, respektive venkovní rolety je mnohem účinnější.

Jak dlouho se na Vašich schůzích mluvilo, že by to bylo potřeba řešit?

Úplně dlouho to nebylo. Akorát naše jednání trochu zdržely nepříjemnosti okolo Covid-19, protože v loňském roce jsme se o tom začali dohadovat a nebyli jsme schopni svolat členskou schůzi, která by to rozhodla. Bylo nutné tedy chvíli počkat, než se to při korespondenčním hlasování všechno odsouhlasilo.

Jak se k problematice pořízení venkovních rolet stavěly jednotlivé byty? Bylo to snadné hlasování, nebo byli někteří obyvatelé proti?

Pokud si dobře pamatuju, v našem domě se nenašel vůbec nikdo, kdo by to nechtěl. Tím spíš, když jsme jim řekli, že to platíme my. Prostředky jsme na účtu měli a nebylo potřeba si brát úvěr, takže v tom jsme měli jasno.

Můžete nám popsat další průběh od té doby, kdy jste si venkovní rolety odsouhlasili?

Otevřeli jsme seznam a hned na nás vyskočila Vaše firma Almma jako první. Nechali jsme si samozřejmě udělat nabídek víc. Ale rozhodli jsme se pro Vás. Přiznám se, že pro Vás jednoznačně hovořily recenze, které Vaše firma má napříč internetem. To, čím jste nám také byli sympatičtí, byl fakt, že jste totiž taková polovenkovská firma a nám se takové firmy hodně osvědčily.

Jak se Vám jednalo s naším obchodním zástupcem panem Tomsem?

To nebyl vůbec žádný problém. Nikde nebyl problém. Když tu probíhaly montáže, tak jsem se ptal obyvatel našeho panelového domu a ani tam nebyl sebemenší problém.  Jediná připomínka byla, že jednou Váš montážní tým přijel o 20 minut později, než bylo domluvené. Žijeme prostě v Praze a jsou tu často dopravní zácpy, takže je jasné, že se to může stát.  Ale oni to pak v důsledku zase o 20 minut zkrátili, takže se dostali do času, který byl stanoven. Bez problémů.

Jste spokojeni s tím, jak dlouho probíhala montáž samotná?

Montáž trvala čtyři dny a udělalo se 35 bytů. Takže naprostá spokojenost.

Jak se změnil každodenní život po instalaci předokenních rolet? Už na to dokážete i po takhle relativně krátké době odpovědět?

V horních patrech venkovní rolety vnímají jako velký tepelný komfort proti letnímu vedru. Samozřejmě už se i většina z nich těší na zimu, kvůli očekávaným tepelným úsporám. Také nahoře poměrně dost fouká a někdy i proti krupobití. Oni v horních patrech to pociťují asi úplně nejvíc. Ti dole to chápou mimo stínění jako určitý bezpečnostní prvek. Když si rolety zavřou, tak mají v podstatě takové třetí sklo. Někteří z našeho paneláku také chodí na noční, takže pak mají rolety přes den stažené dolu.

Doporučil byste naše venkovní rolety také jiným panelákům?

Určitě. Už jsem mluvil s lidmi z několika vedlejších paneláků, kteří se o rolety zajímali a po zásluze je vychválil.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.