Po instalaci venkovních rolet, si již nestěžujeme na nesnesitelné vedro, chválí předokenní rolety předseda SVJ Hřebečská pan Hruška

Hledali jsme kvalitní produkty a bezproblémovou komunikaci, a to Almma splnila, říká spokojený předseda SVJ Pšenčíkova 679 pan Vojta
2.8.2023
Společnost Almma bychom jistě doporučili i dalším předsedům společenství vlastníků jednotek a bytových družstev, říká spokojený předseda BD Modřany
15.8.2023
Hledali jsme kvalitní produkty a bezproblémovou komunikaci, a to Almma splnila, říká spokojený předseda SVJ Pšenčíkova 679 pan Vojta
2.8.2023
Společnost Almma bychom jistě doporučili i dalším předsedům společenství vlastníků jednotek a bytových družstev, říká spokojený předseda BD Modřany
15.8.2023

 

Jsme velmi rádi, že můžeme další zakázku prohlásit za úspěšně dokončenou. V květnu letošního roku jsme nainstalovali 104 venkovních rolet na panelový dům v ulici Hřebečská v Kladně. Od počáteční komunikace po samotnou montáž vše proběhlo bez sebemenších problémů. Předseda SVJ Hřebečská pan Milan Hruška si naší práci velmi pochvaloval a v krátkém rozhovoru nám sdělil své dojmy ze spolupráce s naší společností.

Dobrý den, pane Hruško. Děkuji, že jste si na mě udělal čas. Můžete mi v krátkosti představit váš panelový dům?

Dům se nachází v okrajové části města Kladna. Jsme v poměrně klidné lokalitě, poblíž jsou parky a lesíky. Naproti obchodní dům, poblíž pošta a restaurace. Dům má 8 pater, 46 bytových jednotek a instalovali jste nám 104 venkovních rolet.

Jak jste došel k nápadu na instalaci venkovních rolet?

Velké horko v bytových jednotkách. Na západní straně bylo opravdu až nesnesitelné vedro.

Určitě jste vybírali z více společností. Proč jste si vybrali zrovna Almmu?

Ano, vybírali jsme samozřejmě z více možností. Ve váš prospěch rozhodla cena, pozitivní ohlasy v internetových recenzích, a především transparentní nabídka. Dále jste nám poskytli 30 % slevu.

Jak probíhala komunikace s našimi zástupci?

Co se týče nabídky a komunikace s paní Havlovou, tak vše proběhlo bez sebemenších problémů. Menší problém nastal před realizací, kdy jsme měli trošku starosti s vašimi excelovskými tabulkami, ale vše se nakonec vyřešilo. Musím pochválit především pana Čtvrtníka (vedoucí obchodního oddělení). Přijel k nám, vše si prohlédl, to nejdůležitější nám vysvětlil a odpovídal na dotazy. Původně jsme chtěli manuální ovládání, ale pan Čtvrník nám to rozmluvil a popsal proč jsou lepší tlačítková ovládání. Sice nám to zvedlo náklady, ale nakonec toho vůbec nelitujeme. Všichni obyvatelé, kromě mě, chtěli tlačítkové ovládání. Já mam dálkové a nemohu si ho vynachválit.

Čím více lidí, tím více názoru. Jak se Vám podařilo přesvědčit obyvatele, že rolety jsou tou správnou volbou?

Nebyl problém obyvatele přesvědčit, protože v tom horku museli sami žít. Na západní straně bylo někdy opravdu nesnesitelně. Vedla se diskuse, zda rolety nebo žaluzie, ale bylo nám vysvětleno, že do horních pater se žaluzie nedoporučují. Náš výbor doporučil Almmu a všichni souhlasily. Dokonce uvažujeme, že pořídíme rolety i na východní stranu.

V červenci zasáhla Česko rekordní vlna veder. Poznali jste rozdíl oproti minulým létům, kdy jste rolety ještě neměli?

Obyvatelé používají rolety každý den. Během horkých dnů jsou staženy neustále. Nemohou si je vynachválit a jsou rádi, že jsme ten projekt zrealizovali. Už si na horko nestěžujeme

Doporučil byste venkovní rolety i ostatním výborům SVJ či bytových družstev?

Ano, už jsem vaši firmu dokonce doporučil vedlejšímu domu.

Moc Vám děkujeme za Váš čas a jsme rádi, že jsme Vám pomohli bojovat s vedrem v tropických dnech, kterých bude v budoucnu bohužel neustále přibývat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.