Hledali jsme kvalitní produkty a bezproblémovou komunikaci, a to Almma splnila, říká spokojený předseda SVJ Pšenčíkova 679 pan Vojta

Předsedkyně SVJ Minická chválí Almmu za skvělou komunikaci a prezentaci produktů na schůzi SVJ
2.8.2023
Po instalaci venkovních rolet, si již nestěžujeme na nesnesitelné vedro, chválí předokenní rolety předseda SVJ Hřebečská pan Hruška
10.8.2023
Předsedkyně SVJ Minická chválí Almmu za skvělou komunikaci a prezentaci produktů na schůzi SVJ
2.8.2023
Po instalaci venkovních rolet, si již nestěžujeme na nesnesitelné vedro, chválí předokenní rolety předseda SVJ Hřebečská pan Hruška
10.8.2023

Rozhovor s p. Vojtou, předsedou SVJ Pšenčíkova, Praha 12

V březnu letošního roku jsme úspěšně zrealizovali zakázku na instalaci venkovních rolet na panelovém domě č. p. 679/14 v ulici Pšenčíkova v Praze 12. Předseda SVJ pan Vojta si na nás našel chvilku svého času a odpověděl na pár dotazů ohledně komunikace se společností, prezentace výrobků i samotné montáže. Nejen pan Vojta, ale i ostatní obyvatelé domu si společnost Almma s.r.o. nemohou vynachválit, což pan Vojta několikrát zmínil v našem rozhovoru.

Můžete nám v krátkosti představit Váš panelový dům?

Dvanáctipatrový dům s šestatřiceti bytovými jednotkami. Výhodou je, že všichni obyvatelé bytů spolupracují a dá se s nimi lehce domluvit. To překvapilo nejen vaše kolegy, ale i jiné firmy, že lidé budou v dohodnuté době doma a vždy také byli. Když se bavím s ostatními předsedy, tak můžu říct, že v tomto směru mám velké štěstí a musím obyvatele pochválit, že se mnou spolupracují a sami mají zájem, aby vše fungovalo. Samozřejmě čekám na první vlaštovku, ale za sedm let, co dělám ve výboru, se nic špatného nestalo. Přitom to není jen v tom, že by tu žili pouze samí starousedlíci, těch je tu cca polovina, generace se mění a „les trošku řídne“. Jako předseda výboru jsem si vzal na starosti, že když někdo kupuje byt, tak se mi většinou podaří spojit s tou agenturou, takže znám nově příchozí ještě před tím, než se nastěhují a navážu s nimi kontakt.

Jak se vám žije ve vaší lokalitě? Sám jsem dříve bydlel kousek odsud a nemohl jsem si stěžovat.

Moji rodiče se nastěhovali, když mi bylo dva a půl roku, takže tu bydlím přes čtyřicet let. A Kamýk má tu výhodu, že je v Praze, ale již relativně na okraji. Máme tu pěkný, otevřený výhled do přírody. Teď se staví metro, a to výrazně zvýšilo zájem developerů. Kde je volné místo, tam je hned tendence to zastavět. Kdysi jsme petičně bojovali proti stavbě jednoho vysokého paneláku, přímo před tím naším, takže bychom přišli o ten krásný výhled. Metro prostě udělalo svoje, vzrostl zájem o pozemky i jejich cenu. Výhodou je i skvělá dopravní dostupnost kamkoliv po městě. Možná už jsem tady už tak zvyklý, ale mně se tady prostě líbí.

Jak vznikla myšlenka pro pořízení venkovních rolet?

Jedním slovem – horko! Dům je postavený tak, že v létě zhruba tak kolem třinácté hodiny, se objeví sluníčko a svítí sem až do večera. U prostředních bytů 2+KK nemají balkon, takže zatímco my můžeme utéct naproti, tak oni mají v létě v bytě i 30°. Byl tu menší spor, jestli použít žaluzie nebo rolety a zda pořídit pro všechny nebo jenom ty, kteří o to mají zájem. Já horko snáším celkem dobře, ale chodili lidé, že tu bývá opravdu nesnesitelné vedro, takže proto jsme do toho šli.

O výběru mezi roletami a žaluziemi jste měli jasno hned nebo jste si nechali poradit?

Jednalo se o velkou zakázku, za dobu mého působení ve výboru, je největší po finanční stránce. Takže byť SVJ nemusí dělat výběrová řízení, tak tady jsme ho raději udělali. Vybírali jsme z pěti společností, ale jedna odpadla hned na začátku. Dvě společnosti, Almma, a ještě jedna se shodovaly v tom, že nám nedoporučovali použít žaluzie. Naše sídliště je vystavěno urbanisticky tak, že je to v podstatě takový tunel. Vanou tady západní a jihozápadní větry, které tady zrychlují. Myšlenka byla, že tyto větry odfouknou případnou inverzi vzniklou nad městem. Náš panelák je nárazový, v podstatě větrolam. Když sem občas naráží silný vítr, tak jsou to opravdu rány. A proto nám bylo doporučeno neinstalovat žaluzie. Někteří obyvatelé, ale žaluzie chtěli, tak jsem se ptal vaší firmy, jestli jdou pořídit půl na půl žaluzie a rolety. Od vašeho obchodního zástupce pana Čtvrníka, se kterým jsem chodil na základní školu, mi bylo řečeno, že se žaluzie doporučují maximálně tak do druhého patra. Já jsem nakonec řekl, že zvolíme venkovní rolety. Pracuji na Kavčích Horách, kde máme v kanceláři žaluzie a neustále nám interním rozhlasem hlásí, že fouká vítr, abychom žaluzie vytáhli. Takže když v létě sedím v kanceláři, je tam horko, ale žaluzie použít nemohu, protože by mlátily o okno a mohli se zničit.

Kde jste narazil na společnost Almma s.r.o.?

To ani není tak o mně. Našel vás můj kolega. Zadal jsem členům představenstva, aby se po nějakých firmách podívali. Sešlo se jich celkem pět, ale vaše firma vyšla bezkonkurečně nejlépe. A to ze dvou důvodů. Nám šlo především o to, jak budou firmy reagovat. Reakce vaší společnosti, konkrétně obchodního zástupce pana Čtvrníka i paní Chalupné, byla skvělá. Další věc je samozřejmě cena. Almma nebyla ta nejlevnější, ale já po nejlevnějších produktech ani nejdu. Jsem zastánce toho, že není vždy ideální vzít to nejlevnější, ale raději hledat kvalitu. V cenové hladině jste byli někde uprostřed, ale přesvědčila nás především bezproblémová komunikace. Almma splnila, co jsme očekávali. Jakmile jsme vás oslovili, tak jste okamžitě zareagovali. Pan Čtvrtník nám ihned nabídl návštěvu a přišel v termínu, který řekl a udělal to, co řekl. Všechno bylo velmi rychlé a do dneška si celkovou komunikaci velmi pochvaluji. Když jsme potřebovali s něčím poradit nebo pomoct, reakce byla okamžitá. Tím jsme obyvatelům odůvodnili výběr společnosti Almma s.r.o.

Jakým způsobem jste obyvatelům odprezentovali venkovní rolety od Almmy?

Lidé se sami začali ozývat na podzim roku 2021, takže jsme to začali řešit. Jenže abychom se netočili v kruhu, musel někdo definitivně rozhodnout. Potřeboval jsem mít rozhodnutí právně opřené, zda budou mít rolety všichni nebo jenom někdo. Naštěstí máme ve stanovách, že okna i balkony jsou pod obecnou správou, tedy pod výborem. Já nejsem nařizovací typ. Jsem učitel, takže vím, jak lidi přesvědčit, což se povedlo. Takže loni na podzim se řešilo výběrové řízení a hned jsem vstoupil do jednání s vaší firmou. Řekli jsme vám, že pokud budeme rolety opravdu chtít, chceme je během jara letošního roku. To byl další benefit od vaší firmy, že jsme se společně dohodli na vhodném termínu. Teď je duben a už to máme dávno hotové.

Takže s termíny tedy nebyl žádný problém?

Vůbec ne! V listopadu se to oznámilo, v prosinci proběhlo zaměření a v zimě se montovalo. Co nás potěšilo bylo, že když jsme potřebovali kvůli rozpočtu překlopit zálohu až nového roku, také nebyl problém. Takže musím znovu říct, že jsem nad míru spokojený.

Představili Vám naši pracovníci dostatečně produkty společnosti Almma?

Prezentace proběhla. Byl tu pan Čtvrtník a paní Chalupná. Já jsem jim nabídl, ať přijdou na členskou schůzi. Dostali dokonce i spoustu dotazů od lidí, za což jsem byl vlastně rád, že se obyvatelé sami zajímají. Většinou se jednalo o dotazy technického rázu, zda rolety omezí nějaký prostor a tak podobně.

Co Vás přimělo k výběru elektrického ovládání venkovních rolet?

V minulosti si nechali obyvatelé do tří bytů nainstalovat rolety. Jednou z nich byla i moje známá, která již bohužel není mezi námi a ta měla ovládání na kličku. Jelikož to byla starší paní, měla občas s ovládáním problémy. To byl tedy hlavní důvod, proč jsme se rozhodli pro elektriku. Někomu sice vadí lišty u přívodu, ale to já osobně neřeším.

Jak jste spokojen s montáží a celkovým přístupem našich techniků?

Já osobně jsem se ptal na ovládání a vše mi bylo vysvětleno. Ptal jsem se na pojistku, především kvůli dětem, která ráda všechno mačkají. Dále jsem se ptal, zda se může zařízení nějak přehřát, což mi bylo také zodpovězeno. Samotná montáž trvala pět dnů. Pátý den se dělali některé dodělávky k montážím. Byli tu dvě party a byl tam určitý rozdíl. Jedna parta byla řekněme, jak to nazvat, ani jedna nebyla špatná, ale ta první byla trošku opatrnější, když si třeba pokládali věci na stůl a podobně. Nebyl tu ale žádný problém. Pouze jeden pán říkal, že práci neodvedli dobře, ale my jsme to rozporovali, že nemá pravdu. Já jsem byl u montáží první a poslední den. Jako učitel jsem zvyklý si brát večerku první a poslední den (smích). Celá práce proběhla během pěti dnů, pondělí až pátek. Vše proběhlo tak, jak bylo naplánováno a jsem s tím naprosto spokojen.

Máte závěrem nějaké zajímavosti, které by mohli zajímat potencionální zákazníky?

Trošku jsem se pobavil, když jsem dal vašim technikům telefonní číslo, aby mi zavolali až přijedou. Máme ve zvyku, že montérům propůjčujeme v přízemí místnost, kde je sociální zařízení, židle a celkově takové menší zázemí. Takže jsem byl připravený předat klíče. Jenže se nikdo neozval, takže už jsem tak nadšený nebyl a říkal jsem si, že montéři přijeli pozdě, protože říkali mezi půl osmou a osmou hodinou. Bylo čtvrt na devět a nikdo nevolal. Najednou slyším nějaký zvuk na chodbě a kluci už se chystali. Říkal jsem, jak jste se sem dostali a pustil je někdo z domu. Chlapi byli takoví slušní a říkali, že nic nepotřebují. Zaujalo mě, že si nejprve k bytům nanosili všechno potřebné vybavení a když jsem vyšel z bytu, už nosili věci i k nám do dvanáctého patra.

Doporučil byste společnost Almma s.r.o. i dalším zájemcům o stínící techniku?

Nejen, že bych vás doporučil, já už jsem vás doporučil asi dvěma vchodům tady v ulici. Lidé z ostatní vchodů si rolet samozřejmě všímají. Rolety se v této oblasti montovali už dříve, ale já jsem nevěděl, že jsou přímo od vaší firmy. Dostali jsme váš leták a na obrázku byl panelový dům z naší ulice. Pokud bych měl vaši společnost doporučit i dalším zájemcům, tak řeknu jednoznačně ano! A to i bez „mazání medu kolem pusy,“ jak se říká. Moc se mi líbil přístup k jednání i práci samotné. Mám asi štěstí, ale za 7 let, co jsem předsedou, jsem s téměř žádnou firmou neměl větší potíže. Pouze ve dvou případech jsem úplně spokojený nebyl, takže jsem ty dvě společnosti doporučit nemohl, to bych si akorát kazil jméno. Ale společnost Almma s.r.o. mohu vřele doporučit.

„Hledali jsme kvalitní produkty a bezproblémovou komunikaci. Almma s.r.o. vše splnila.“

Vstřícná komunikace

Kvalitní produkty

Prezentace na členské schůzi

Dodržení termínů

Rychlá montáž

Informace o zakázce

36 bytových jednotek

92 venkovních rolet Finalm

Lamely v bílé barvě

Pohon Ilmo WT

Ovladače Smoove Uno + Smoove Duo

5 dnů montáže

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.