Jak úspěšně zrealizovat zakázku na instalaci venkovních rolet v panelovém domě? Přečtěte si v našem článku

Proč právě Almmu? Líbilo se nám, že rolety sami vyrábíte a montujete bez lešení. To jsou důvody proč si nás vybrali i obyvatelé SVJ Husníkova
21.8.2023
Podporujeme mladé tenisové talenty
27.9.2023
Proč právě Almmu? Líbilo se nám, že rolety sami vyrábíte a montujete bez lešení. To jsou důvody proč si nás vybrali i obyvatelé SVJ Husníkova
21.8.2023
Podporujeme mladé tenisové talenty
27.9.2023

 

Vážíme si našich spokojených zákazníků. V návaznosti na úspěšně dokončenou zakázku v panelovém domě č.p. 679/14 v ulici Pšenčíkova v Praze 12 jsme opět kontaktovali předsedu SVJ pana Vojtu, který se s námi rád sešel a pohovořil o zkušenostech s naší společností a užíváním venkovních rolet. Pan Vojta znovu pochválil naše obchodní zástupce, zhodnotil postup montáže, a především ocenil výrazný pokles teploty v horkých letních dnech.

Pro obyvatele panelových domů, kteří zvažují instalaci venkovního stínění je jednodušší, když poptávku uskuteční výbor SVJ či Bytových družstev. Obyvatelům bytových jednotek tak odpadne komunikace se zástupci naší společnosti a vše zařídí předseda či jiní zástupci. V panelovém domě Pšenčíkova č.p. 679/14 je pověřenou osobou pan Vojta, který se ozval obchodnímu oddělení naší společnosti. „Jednalo se o velkou zakázku, za dobu mého působení ve výboru, je největší po finanční stránce. Dvě společnosti nám nedoporučovaly použít žaluzie. Někteří obyvatelé, ale žaluzie chtěli, tak jsem se ptal vaší firmy, jestli jdou pořídit půl na půl žaluzie a rolety. Od vašeho obchodního zástupce pana Čtvrníka mi bylo řečeno, že se žaluzie doporučují maximálně tak do druhého patra. Nakonec jsem rozhodl, že zvolíme venkovní rolety. Konkurenční firma nám sdělila, že je třeba pořídit lešení pro instalaci. Váš obchodní zástupce nám ale prozradil, že se rolety montují z místností a žádné lešení není třeba.“

Důvodů k instalaci venkovního stínění může být celá řada. Ať je to boj s inflací, protože SVJ tímto způsobem mohou investovat a finance na jejich účtech neztrácejí svoji hodnotu. Dalším důvodem může být ušetřených až 15 % za vytápění během zimy. Výhodou venkovního stínění je také ochrana před nepříznivými vlivy či ochrana soukromí. Co obyvatelé v panelových domech během letních měsíců ocení nejvíce, je ochrana před sluncem a vysokými teplotami. To byl důvod proč pan Vojta kontaktoval naši společnost. „Jedním slovem – horko,“ prohlásil důrazně předseda SVJ. „Dům je postavený tak, že v létě zhruba kolem třinácté hodiny, se objeví sluníčko a svítí sem až do večera. U prostředních bytů 2+KK nemají balkon, takže zatímco my můžeme utéct naproti, oni mají v létě v bytě i 30°. Já horko snáším celkem dobře, ale chodili lidé, že tu bývá opravdu nesnesitelné vedro, takže proto jsme do toho šli.“

Ochranu před sluncem a vysokými teplotami si pan Vojta na vlastní kůži vyzkoušel během rekordní vlny veder v letošním červenci. „Je vážně poznat, že je v bytě chladněji. Stejnou zkušenost mají i další obyvatelé, se kterými jsem mluvil. Mám pouze kladné ohlasy.“

Naše zákazníky vždy zajímá, jak dlouho trvá realizace tak náročného projektu, jakým je instalace venkovních rolet na velký panelový dům. Po prvotním kontaktu je vytvořena orientační cenová nabídka, která se vytváří po přijetí poptávky či konzultaci s technikem v místě provedení. Dále proběhne tzv. zaměření, které v každém bytě zabere cca 15 minut. Po zaměření vytvoříme přesnou cenou nabídku. Sepíše se smlouva o dodávce a montáží stínící techniky. Po zaplacení zálohy se rolety vyrobí, což zabere cca 2–4 týdny, v závislosti na velikosti zakázky. Po domluvení přesných termínu se provádí samotná montáž. V jenom bytě zabere kompletní montáž včetně elektroinstalace maximálně dvě hodiny. „S termíny nebyl žádný problém. V listopadu se to oznámilo, v prosinci proběhlo zaměření a v zimě se montovalo. Co nás potěšilo bylo, že když jsme potřebovali kvůli rozpočtu překlopit zálohu až nového roku, také nebyl problém. Takže musím znovu říct, že jsem nad míru spokojený. Samotná montáž trvala pět dnů. Pátý den se dělali některé dodělávky k montážím. Celá práce proběhla během pěti dnů, pondělí až pátek. Vše proběhlo tak, jak bylo naplánováno a jsem s tím naprosto spokojen.“

V dnešní době je zcela běžné, že potencionální zákazníci sledují internetové recenze a také dají na doporučení jiných spokojených zákazníků. Tím pádem jsou pro nás pozitivní reference velmi důležité. Pan Vojta je čestný člověk, který si za svým doporučením opravdu stojí a naši firmu doporučil i sousedům vedle v ulici.

„Nejen, že bych vás doporučil, já už jsem vás doporučil asi dvěma vchodům tady v ulici. Lidé z ostatní vchodů si rolet samozřejmě všímají. Rolety se v této oblasti montovali už dříve, ale já jsem nevěděl, že jsou přímo od vaší firmy. Dostali jsme váš leták a na obrázku byl panelový dům z naší ulice. Pokud bych měl vaši společnost doporučit i dalším zájemcům, tak řeknu jednoznačně ano! A to i bez „mazání medu kolem pusy,“ jak se říká. Moc se mi líbil přístup k jednání i práci samotné. Mám asi štěstí, ale za 7 let, co jsem předsedou, jsem s téměř žádnou firmou neměl větší potíže. Pouze ve dvou případech jsem úplně spokojený nebyl, takže jsem ty dvě společnosti doporučit nemohl, to bych si akorát kazil jméno. Ale společnost Almma s.r.o. mohu vřele doporučit.“

Návštěva u pana Vojty byla příjemná a proběhla na jedničku. Je to vstřícný člověk, který se nebojí kritizovat na špatně provedenou práci, tu dobrou naopak dokáže ocenit. Zakázku na pořízení venkovních rolet od společnosti Almma si vyloženě pochvaloval a my jsme rádi, že nás doporučil nejen sousedům v ulici, ale i všem potencionálním zákazníkům. Proto se těšíme, až získáme další poptávky nejen v ulici Pšenčíkova, ale i v Praze a Středočeském kraji.

„Hledali jsme kvalitní produkty a bezproblémovou komunikaci. Almma s.r.o. vše splnila.“

Vstřícná komunikace

Kvalitní produkty

Prezentace na členské schůzi

Dodržení termínů

Rychlá montáž

Informace o zakázce

36 bytových jednotek

92 venkovních rolet

Lamely v bílé barvě

Pohon Ilmo WT

Ovladače Smoove Uno + Smoove Duo

5 dnů montáže

 

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.