Proč právě Almmu? Líbilo se nám, že rolety sami vyrábíte a montujete bez lešení. To jsou důvody proč si nás vybrali i obyvatelé SVJ Husníkova

Společnost Almma bychom jistě doporučili i dalším předsedům SVJ a BD, prohlásil spokojený předseda BD Modřany
15.8.2023
Jak úspěšně zrealizovat zakázku na instalaci venkovních rolet v panelovém domě? Přečtěte si v našem článku
21.8.2023
Společnost Almma bychom jistě doporučili i dalším předsedům SVJ a BD, prohlásil spokojený předseda BD Modřany
15.8.2023
Jak úspěšně zrealizovat zakázku na instalaci venkovních rolet v panelovém domě? Přečtěte si v našem článku
21.8.2023

 

Máme za sebou nejen další úspěšně dokončenou zakázku, ale také návštěvu výboru SVJ Husníkova, kde jsme si pěkně popovídali s předsedou SVJ panem Krlínem. Probrali jsme důvody pro montáž venkovních rolet, komunikaci s naší společností i výhody venkovního stínění. V krátkém rozhovoru se dovíte i pár perliček, které vás jistě pobaví a rozesmějí.

Dobrý den, pane Krlíne. Můžete nám úvodem popsat lokalitu, ve které se nachází váš panelový dům?

Dům byl postaven v roce 1989 a první nájemníci se nastěhovali v dubnu 1990. K privatizaci došlo v roce 2010 a o rok později vzniklo SVJ.  Sám patřím mezi původní obyvatele a žiji zde krásných 33 let. Nemohu si lokalitu vynachválit, kdo tu nežije, neumí si přestavit, jak pěkně se tu bydlí. Je tu veškerá občanská vybavenost. Metro, školy, školky, nákupní centra, úřady. Jsem vášnivý cyklista a rád využívám cyklostezky, které vedou až k Vltavě. Skočím na kolo a bez sesednutí dojedu až na Zbraslav.

Jak vznikla prvotní myšlenka k pořízení venkovních rolet?

Nápad jsme měli již delší dobu. Na západní straně domu máme sice krásný výhled, ale půl dne sem svítí sluníčko. Poslední roky bylo horko v místnostech čím dál větší. Místopředseda výboru přišel s nápadem, že venkovní stínění může pomoci. Vše jsme probrali a rozhodli, že do toho půjdeme. Vybírali jsme z několika společností a nemohli se rozhodnout. Některé firmy nám řekli, že k instalaci rolet na panelák je třeba lešení nebo horolezci, a to jsme nechtěli. Tak jsme celý projekt odložili, než jsme narazili na společnost Almma. Dostali jsme doporučení od jedné paní, která bydlí v domě v ulici Zázvorkova, kde jste montáž dokončili minulý rok. Vyhledali jsme si vás na internetu a chtěli jsme přijít na Den otevřených dveří, ale spletli jsme si datum a přišli o měsíc dřív (smích).

Vybírali jste i z konkurenční firem? A případně co rozhodlo pro Almmu?

Jak jsem již řekl, vybírali jsme s více firem, ale byla nám nabídnuta pouze montáž z lešení či od horolezců. Lešení na tak velký dům stojí hodně peněz a celý projekt by se tím výrazně prodražil. Jeden pán z domu nám řekl, že má firmu, která vše udělá levněji než Almma. Zjistili jsme, že by to bylo také pouze s lešením, takže jsme to zrušili. Nakonec jsme si o Almmě zjistili všechny informace, přečetli reference a vybrali si vás. Líbilo se nám, že rolety sami vyrábíte a montujete přímo z bytů.

Přesvědčit všechny obyvatele takto velkých domů, není občas jednoduché. Jak to probíhalo ve vašem SVJ?

Celý projekt jsme představili na shromáždění, kde byl odsouhlasen. Jelikož jsme rolety neplánovali do menších bytů, rozhodli jsme, že SVJ projekt zaplatí kvůli slevě, a poté budeme peníze vymáhat od obyvatel. Každý dostal informační leták, kde bylo číslo zakázky, kontakty, záruční lhůta a tak podobně.

Poznali jste výhody venkovních rolet během červencových veder?

Určitě je to znát. Bydlím v horním patře a je opravdu poznat, že je v bytě chladněji. Obyvatelé bytů západní strany nám potvrdili, že během červencové vlny veder, bylo v místnostech s roletami výrazně lépe. Teplota se citelně snížila.

Jste s roletami spokojeni a máte nějakou zpětnou vazbu od jednotlivých nájemníků?

Všichni, s kterými jsem mluvil, jsou spokojeni. Soused z mého patra mě rozesmál. Na noc rolety zatahuje a má v bytě naprostou tmu. Jednou přišel a stěžoval si, že o tři hodiny zaspal do práce. (smích). Nedávno u mě byli vnouček s vnučkou. Takhle dobře nikdy nespali a vstávali až v 10 dopoledne. Museli jsem je kontrolovat, zda se jim nic nestalo. (smích)

Doporučila byste venkovní rolety i do jiných SVJ či Bytových družstev?

Rozhodně můžeme Almmu doporučit.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.