Bytové družstvo Labe, Neratovice
20.1.2023
Bytové družstvo Labe, Neratovice
20.1.2023
Tento náš rozhovor vznikl na základě dodání předokenních hliníkových rolet na Váš panelový dům. Co vedlo k rozhodnutí pro investici do předokenního stínění a z jakých možností jste vybírali?

Hlavním podnětem pro rozhodnutí pořídit na náš panelový dům předokenní rolety, bylo úmorné teplo na jižní straně a na severní straně bylo cílem zatemnit pokoje v nočních hodinách.

Neuvažovali jsme o ničem jiném, než o předokenních roletách, zejména na základě vlastních zkušeností našich nájemníků (členů družstva) z jejich domů či chalup, velkou roli sehrála i moje zkušenost z užívání předokenních rolet na našem rodinném domě, kde máme předokenní rolety nainstalovány již 2 roky.

Co rozhodlo pro předokenní rolety od společnosti Almma?

Dodávku a montáž předokenních rolet jsme vybírali ve výběrovém řízení, ve kterém bylo více firem. Ve druhém kroku výběrového řízení jsme vybírali mezi dodavateli, kteří dodávají motory Somfy. Dalšími kritérii byla cena a taky to, že firma Almma má vlastní výrobu. V neposlední řadě byla důležitá dobrá osobní zkušenost s roletami Almma.

Jak jste byli spokojení s prezentací výrobku a jak byla prezentace vedena?

V rámci omezených podmínek v době výběru (corona) proběhla prezentace v pořádku, prezentace byl vedena profesionálně.

Byla prezentace uspořádána i pro majitele bytových jednotek?

Prezentace pro členy družstva nebyla uspořádána, okolnosti v období corona krize takové prezentaci nepřály.

Jak se Vám komunikovalo se společností Almma?

Se společností Almma jsme komunikovali dobře.

Vyhovoval Vám harmonogram zaměření a samotné montáže?

Harmonogram zaměření a samotné montáže nám vyhovoval, snažili jsme se maximálně přizpůsobit navrženému harmonogramu, v případech, kdy to nebylo možné, jsme společně s paní Kindlovou našli termíny vyhovující oběma stranám.

Jaký byl přístup a chování montážníků?

Přístup a chování montážníků bylo vysoce profesionální.

Co Vám namontované předokenní rolety přinesly a jak jste spokojeni s celkovým řešením?

Podle odezvy, které se nám dostalo od našich nájemníků, jsou všichni spokojeni, o utlumení prostupu tepla do bytů se přesvědčíme až příští léto, ale zatemnění a částečné odhlučnění pokojů si již užíváme. S celkovým řešením jsme spokojeni.

Uvažujete, že byste si pořídily rotely i do zbývajících oken?

V rámci dodávky jsme namontovali rolety na všechna okna v bytech.

Máte nějaké návrhy nebo nápady pro zlepšení?

Podle výše uvedeného je zřejmé, že máme dobré zkušenosti, snad jen by prospěla lepší a rychlejší komunikace ve fázi obchodní.

Děkuji Vám za Váš čas, který jste věnovali rozhovoru a věřím, že i do budoucna se obrátíte na společnost Almma s.r.o.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.