Podmínky akce MONTÁŽ ZDARMA
3.10.2024
Podmínky akce MONTÁŽ ZDARMA
3.10.2024

Ceny rolet za metr čtvereční

Proč nelze u venkovních rolet uvádět cenu za metr čtvereční? Důležité vysvětlení pro každého zájemce o kvalitní stínění.

Možná to znáte – uvažujete o pořízení venkovních rolet, chcete si udělat alespoň rámcovou představu o ceně, otevřete webové stránky dodavatele… a nikde žádná cena za metr čtvereční. Jak je to možné?

Na první pohled může tento přístup působit jako vyhýbání se odpovědnosti. Opak je však pravdou. Důvod, proč cenu za m² neuvádíme, je jednoduchý: chceme být férový a transparentní.

Cena za m² u rolet je jako odhad ceny domu podle počtu oken.

Uvádět cenu venkovních rolet pouze podle jejich plochy je zavádějící – stejně jako byste chtěli znát cenu domu jen na základě počtu oken. Rozhodujících faktorů je totiž mnohem víc. Každé řešení stínění je individuální a závisí na konkrétní situaci, technických možnostech, preferencích zákazníka i detailním provedení.

Z těchto důvodů by uvedení obecné ceny za m² mohlo vést k chybnému rozhodnutí. A právě tomu se chceme vyhnout.

Co vše má zásadní vliv na výslednou cenu?

Zavádějící orientační cena = zklamaný zákazník
Proto neuvádíme orientační částky, které by mohly vzbudit nereálná očekávání. Místo toho nabízíme jinou, přesnější a především férovou cestu.

Přesnou cenovou nabídku. Rychle, nezávazně a zdarma.

Stačí, když nám poskytnete několik základních údajů:
  • O jaký typ stínění máte zájem (roleta, žaluzie, screen apod.),
  • jaký preferujete způsob ovládání,
  • přibližné rozměry oken.

Na základě těchto údajů Vám do druhého pracovního dne připravíme konkrétní cenovou nabídku – bez nutnosti osobní schůzky, bez závazku, bez spekulací.

Jak na to?

Vyplňte krátký formulář na našich stránkách:
www.almma.cz/produkty
Formulář najdete ve spodní části každé produktové stránky.

Ve zkratce

  • Cena za m² u venkovních rolet není vypovídající – záleží na mnoha technických i designových parametrech.
  • Uvedení jediné orientační ceny by bylo zavádějící a mohlo by vést k nedorozumění.
  • Nabízíme přesnou cenovou kalkulaci zdarma – stačí několik základních informací.
  • Férový přístup je pro nás prioritou. A právě proto to děláme jinak.
ALMMA – stínění bez kompromisů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.