PRAHA: nový showroom na nové adrese!

Pomáháme malým, aby vzniklo něco velkého, to je heslem Plzeňské krajské rady dětí a mládeže.
18.10.2023
Pomáháme malým, aby vzniklo něco velkého, to je heslem Plzeňské krajské rady dětí a mládeže.
18.10.2023

S radostí vám oznamujeme, že jsme přestěhovali náš pražský showroom do nových a modernějších prostor!
Ty jsme zakoupili v rámci naší neustálé snahy, zvyšovat kvalitu služeb a poskytovat Vám co nejlepší zákaznický zážitek. Nová lokalita nabízí nejen lepší dopravní dostupnost, ale také moderní zázemí, které nám umožní poskytovat služby na ještě vyšší úrovni.

Nově nás najdete na adrese Antala Staška 22, 140 00 Praha 4.

Pobočka je situována v blízkosti hlavních dopravních uzlů, což vám umožní snadný přístup autem i veřejnou dopravou. Přímo před budovou je zastávka Ryšánka autobusů 124 a 134. Metro Budějovická je vzdáleno přibližně 15 minut chůze.

Děkujeme Vám za vaši neustálou podporu a důvěru v naše služby. Vaše spokojenost je pro nás stále na prvním místě a těšíme se na setkání s vámi!

S přátelským pozdravem

Michal Trmal
majitel firmy

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.