MONTÁŽNÍ TECHNIK
27.2.2024
PRODUKTOVÝ SPECIALISTA
5.3.2024
MONTÁŽNÍ TECHNIK
27.2.2024
PRODUKTOVÝ SPECIALISTA
5.3.2024

OBCHODNĚ-TECHNICKÝ PRACOVNÍK

40.000 – 60.000,- Kč měsíčně
(zastoupení Praha)

Koho hledáme?

Do našeho týmu hledáme fajn kolegu, kterého baví získávat nové zákazníky a umí bezvadně komunikovat s lidmi. Je-li pro tebe spokojený zákazník tvou hlavní motivací k podání nejvyšších pracovních výkonů, pak hledáme právě tebe.

Požadavky na danou pozici:

  • Komunikativnost na vysoké úrovni
  • Reprezentativní vystupování
  • Orientace na spokojenost zákazníka
  • Schopnost operativně navrhovat nejvhodnější řešení zákazníkovi na míru
  • Zkušenosti s akvizicí zákazníků výhodou
  • Nadšení a chuť pracovat
  • Uživatelská znalost práce na PC (Excel, e-mail) podmínkou
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) podmínkou

Hlavní náplň práce:

  • Akvizice nových zákazníků
  • Přímá komunikace se zákazníkem na vysoce odborné a profesionální úrovni
  • Prezentace výrobků potenciálním zákazníkům včetně návrhu vhodného řešení zákazníkovi na míru
  • Tvorba cenových nabídek na základě došlých poptávek
  • Zaměření u zákazníka (potřebné pro výrobu)
  • Příjem a potvrzování došlých objednávek a jejich zadávání do systému

Co můžeme nabídnout:

  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Možnost odborného vzdělávání (školení)
  • Možnost nadstandartních výdělků bez finančního stropu v závislosti na podaných výkonech
  • Služební telefon
  • Služební PC
  • Služební automobil (po zapracování)
  • Stravenky
  • Příspěvek na dopravu do zaměstnání (po zapracování)

V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail:
kindlova@almma.cz, tel: +420 725 044 290

Comments are closed.

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.