Bezproblémová komunikace a prezentace produktů na schůzi SVJ, chválí Almmu předsedkyně SVJ Minická

Společnost Almma bychom jistě doporučili i dalším předsedům společenství vlastníků jednotek a bytových družstev, říká spokojený předseda BD Modřany
15.8.2023
Společnost Almma bychom jistě doporučili i dalším předsedům společenství vlastníků jednotek a bytových družstev, říká spokojený předseda BD Modřany
15.8.2023

Na vedro v paneláku je třeba být včas připraven. Tím se řídili i obyvatelé panelového domu v ulici Minická v Praze 8 Čimicích. Předsedkyně SVJ Minická paní Mokrá kontaktovala společnost Almma s.r.o. s poptávkou na instalaci venkovních rolet do třech vchodů s požadavkem na dokončení před začátkem léta. Vše se povedlo na jedničku a obyvatelé panelového domu si pochvalují příjemnou teplotu v bytových jednotkách.

Jak vznikla prvotní myšlenka k pořízení venkovních rolet?

Opravdu velké horko, které v bytech v létě panuje. Především v garsonkách, které na rozdíl od větších bytů nemají možnost větrat. V našem bytě se to dá vydržet, ale nájemníci garsonek byli nešťastní, protože jim slunce do bytu svítilo od rána do večera.

Přesvědčit všechny obyvatele takto velkých domů, není občas jednoduché. Jak to probíhalo ve vašem SVJ?

Domluva byla bezproblémová. Pomohla osobní prezentace od pana Čtvrtníka (vedoucí obchodního oddělení). Problém nastal až při instalaci, protože někdo napřed rolety nechtěl a pak se usmyslel, že by se mu také líbily

A tak jste oslovili společnost Almma? Kde jste na nás narazili?

Ano, minulý rok v létě jsme o roletách začali přemýšlet. Vyhledali jsme vás na internetu.

Vybírali jste i z konkurenční firem? A případně co rozhodlo pro Almmu?

Samozřejmě jsme vybírali z více firem a porovnávali jejich nabídky. Vaše společnost sice není nejlevnější, ale má nejlepší přístup k zákazníkům. Jako jediní jste nám nabídli konzultaci na schůzi SVJ. S panem Čtvrtníkem byla skvělá domluva. Přijel na schůzi SVJ, vše nám odprezentoval, vysvětlil a odpovídal na dotazy. To rozhodlo, proč jsme si vybrali zrovna vás. I s ostatními zaměstnanci nebyl žádný problém. Na čem jsme se domluvili, to proběhlo, jak mělo.

Udeřila opravdu neúnosná vedra. Poznáte již snížení teploty v bytech díky venkovním roletám?

Je to opravdu poznat. Někteří obyvatelé mají rolety zatažené celý den. Používají je opravdu všichni a nemohou si je vynachválit. Bylo nám řečeno, že rolety vytvoří něco jako třetí sklo. A je to pravda. Díky roletám je okno studené a nezahřívá se. Pokud budeme mít ve společenství dost peněz, necháme si od vás nainstalovat rolety i na opačnou stranu paneláku.

Jste s roletami spokojeni a máte nějakou zpětnou vazbu od jednotlivých nájemníků?

Nikdo si nestěžoval. Montáže proběhly dle přesně daných termínů, takže si lidé zařídili, aby byli doma. Technici byli rychlí, vstřícní i ochotní.

Doporučila byste venkovní rolety i do jiných SVJ či Bytových družstev?

Určitě doporučila. Měli jsme tu hodně firem na spoustu prací, ale ne vždy se setkáte s firmou, se kterou není žádný problém.

Informace o SVJ Minická 373

Dům se nachází v klidné lokalitě u Čimického háje. Poblíž se nachází stanice metra a autobusová zastávka. V domě je 72 bytových jednotek, které dříve patřily ČKD, nyní jsou v osobním vlastnictví. Většina obyvatele bydlí v podnájmu. Demografické rozdělení je různé. Dříve tu žili převážně starší lidé, v posledních letech se nastěhovali i mladí lidé a rodiny s dětmi.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.