Díky dotaci Nová zelená úsporám je nyní venkovní stínění ještě dostupnější

Fotografie z rozhovoru s Terezou Jandovou
Rozhovor s paní Terezou Jandovou – ředitelkou Soukromého dětského domova Korkyně
7.6.2021
Certifikace pro montáž do překladu Heluz
21.3.2022
Fotografie z rozhovoru s Terezou Jandovou
Rozhovor s paní Terezou Jandovou – ředitelkou Soukromého dětského domova Korkyně
7.6.2021
Certifikace pro montáž do překladu Heluz
21.3.2022

nová zelená úsporám

Díky dotaci Nová zelená úsporám je nyní venkovní stínění ještě dostupnější

Rychlý souhrn:

 

  • Dotace můžou čerpat: majitelé rodinných domů, (programy jsou vypsány na novostavby i rekonstrukce),

                                                    majitelé bytových domů (čerpat mohou vlastníci bytových domů i SVJ)

                                                    majitelé rekreačních objektů, které slouží k trvalému bydlení.

  • Podávání žádostí není časově omezeno.
  • Ve fondu na dotaci Nová zelená úsporám je minimálně 39 miliard korun, což vystačí cca do roku 2030.
  • V rámci jedné žádosti lze kombinovat více opatření (např. zateplení + fotovoltaika). Díky vybraným kombinacím ještě náleží žadatelům bonus.
  • Žádosti lze podávat před i během realizace nebo zpětně.
  • 50 % uznatelných nákladů – přesně to je maximální výše příspěvku
  • Dotace se vyplácí vždy zpětně.

 

U novostaveb se vždy posuzuje celková energetická náročnost domu. Nejčastěji bude potřeba kombinovat více opatření (fotovoltaika, zelená střecha…). Venkovní žaluzie nebo venkovní látkové rolety k tomu mohou přispět.

Pokud si zákazník přeje získat dotaci pouze na venkovní stínění, tak jediný způsob je v kombinaci s dotací na zateplení (stěn, střechy a podlah nebo výměna oken, dveří…). Tady je ovšem podmínka, že u budovy byla podána žádost o stavební povolení před datem 1. července 2013.

Zákazník, který splní uvedené podmínky, má možnost čerpat příspěvek 1 000–1 500 Kč za m2 zastíněné plochy. K podání žádosti je potřeba získání odborného posudku. Žádosti lze letos podávat elektronicky.

Další informace najdete na www.novazelenausporam.cz. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.