servis garážových vrat

 

Servis garážových vrat

 

Čas od času potřebují garážová vrata servis. Pro naše zákazníky k zakoupeným garážovým vratům garantujeme servis v záruční i pozáruční době. Naše garážová vrata se skládají ze snadno vyměnitelných dílů. Pokud se jedná o garážová vrata vyrobená jinými firmami, v některých konkrétních případech jsme schopni servis poskytnout také, je však potřebná konzultace s našim servisním technikem.

 

Servis garážových vrat vyrobených naši firmou Almma

Protože vyrábíme vlastní rolovací garážová vrata, je samozřejmostí, že našim zákazníkům poskytujeme možnost jak záručního, tak pozáručního servisu.

  1. záruční servis – reklamace
    • volejte 773 447 541 nebo pište na servis@almma.cz
    • připravte si prosím číslo zakázky (je uvedeno ve smlouvě), případně výrobní číslo (uvedeno na revizní klapce vrat, která je nahoře na horním dílu vrat, který zakrývá hřídel a motor, klapka umožňuje tam nahlédnout ke kontrole či opravě)
    • pokud nemáte k dispozici číslo zakázky ani výrobní číslo, uveďte prosím, kdy zhruba byla garážová vrata objednána, na jaké jméno a místo (např. léto 2017, Jan Novák, Karlovy Vary)
    • vždy uveďte také Vaši emailovou adresu, kde Vám pak přijdou souhrnné informace a ceník
    • budeme Vás následně kontaktovat telefonicky a domluvíme se, kdy Vás navštíví náš servisní technik
  2. pozáruční servis garážových vrat

Na garážová vrata poskytujeme záruku 2 roky. V případě zájmu je však možné tuto záruku prodloužit až na 5 let a to způsobem, že je vždy jednou ročně proveden placený tzv. garanční servis, po kterém je záruka prodloužena vždy o rok do dalšího garančního servisu. Pokud provedeme nějakou opravu, na provedenou práci poskytujeme záruku 6 měsíců.

 

Servis garážových vrat jiných výrobců a značek

Pokud nám to provozní situace umožňuje, snažíme se vyjít vstříc také lidem, kteří se na nás obrátí se závadami a poruchami garážových vrat zakoupených od jiných firem. To, zda jsme schopni pomoci, záleží na několika faktorech:

  • kde v České Republice se vrata nacházejí
  • typ vrat
  • druh poruchy

Upozorňujeme raději předem, že nedokážeme zajistit výměnu poškozených lamel, pokud firma, která vyráběla garážová vrata, používá jiné komponenty, než naše firma. Na trhu je více firem, některé používají komponenty typově stejné, jiné firmy komponenty výrazně odlišné. Naše lamely by v druhém případě k původním nepasovaly a bylo by nutné vyměnit lamely všechny (tj. celý tzv. nábal).

Protože víme, že v životě dochází k nejrůznějším peripetiím, samozřejmě jsme na našem servisním čísle 773 447 541 i na emailové adrese servis@almma.cz připraveni naslouchat, poradit, kam se obrátit, a případně i pomoci všem, kteří nervózně do vyhledavače naťukají „garážová vrata servis“ a potřebují prostě nutně pomoc. Naprosto bez ohledu na to, kdo garážová vrata vyrobil.

Zajímá Vás více?

Nejčastěji se na nás naši zákazníci obracejí v situacích, kdy někdo při couvání do garážových vrat naboural a poškodil tak lamely, toto se řeší výměnou poškozených lamel. Může také dojít k poruše motoru a vrata pak „nejezdí“ nahoru a dolů. V tomto případě je potřebná výměna motoru. Někdy je zase potřebná výměna řídící jednotky nebo fotobuněk. Rychlost servisu záleží na aktuální vytíženosti našich techniků. Přednost mají zákazníci, kteří garážová vrata kupovali u naší firmy. Také se maximálně snažíme vyjít vstříc rychlým servisem těm, pro které porucha garážových vrat znamená opravdu krizovou situaci – např. pokazí se motor, auto zůstane zavřené v garáži a domácí se nemohou jiným způsobem dostat k lékaři nebo do práce.

Proč od zákazníků, kteří mají garážová vata od firmy Almma, požadujeme číslo zakázky, výrobní číslo nebo alespoň údaje o období, jménu původního zákazníka a místu zakázky? Výše uvedené informace nám pomohou v databázi přesně dohledat původní zakázku a značně urychlit servis. Budeme tak přesně znát rozměry Vaší garáže, druh motoru v garážových vratech i rozměry a přesnou barvu lamel – tzn. budeme moci s sebou přivézt ihned náhradní díly a provést opravu.

Vždy informujeme dopředu zákazníky, kolik a za co budou platit a na místě po provedení servisního výkonu zákazník zaplatí buď v hotovosti nebo pak provede platbu na účet. Samozřejmostí je pro nás poskytnout Vám doklad o zaplacení a Zakázkový list.