MARKETINGOVÝ ASISTENT/KA
16.9.2025
MARKETINGOVÝ ASISTENT/KA
16.9.2025

OBCHODNÍ ASISTENTKA

(Příbramská 1945, Dobříš)

Obchodní asistentka v Almma je klíčovou podporou obchodního oddělení, zajišťující komunikaci se zákazníky, přípravu nabídek a správu administrativy.

Jaké budou vaše klíčové odpovědnosti:

Na této pozici budeš mít na starosti komunikaci se zákazníky telefonicky, e-mailem i osobně na prodejně. Tvým úkolem bude připravovat a upravovat nabídky podle přání zákazníků, uzavírat smlouvy, a dotahovat zakázky do konce. Dále budeš pracovat s databází klientů a prezentovat naše výrobky. Budeš se také podílet na organizaci schůzek a částečně se věnovat administrativě včetně práce s MS Office, převážně Excel.

Jaké zkušenosti byste měli mít:

  • Komunikativnost a energické vystupování
  • Pečlivost a dobrá organizace práce
  • Samostatnost a týmovost
  • Zkušenosti na podobné pozici výhodou
  • Velmi dobrá znalost MS Office, hlavně Excel
  • Řidičský průkaz sk. B je výhodou

Co dostanete na oplátku:

  • Práce s viditelnými výsledky
  • Smlouva na dobu neurčitou a férové podmínky
  • Férový přístup a přátelský kolektiv
  • Stravenky, příspěvek na dopravu a sick days
  • Možnosti profesního a osobního rozvoje
  • Kariérní růst podle výsledků

Nebo volejte:
tel: +420 725 044 290

Comments are closed.

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.