
PRACOVNÍK VÝROBY A MONTÁŽE
9.4.2025
SPECIALISTA VÝROBY
14.4.2025ASISTENTKA JEDNATELE A PERSONALISTKA
35.000 až 50.000,- Kč měsíčně
Dobříš – Příbramská 1945, okres Příbram

Ahoj! Jsem Michal, vedu výrobu, servis a montáže a právě k sobě hledám všestranného asistenta nebo asistentku.
Mám toho hodně. Vlastně čím dál víc. Vyrábíme a montujeme stínící techniku – hlavně venkovní rolety a garážová vrata. V týmu máme kolem 20 lidí, dvě pobočky a několik velkoobchodních partnerů. Jenže poslední dobou už všechno nestíhám. Na některé věci zkrátka nezbývá čas.
Proto hledám někoho, kdo bude mou pravou rukou – pomůže mi s každodenním chodem firmy, provozními věcmi, organizací času a taky a běžnou administrativou.
A protože dál rosteme, budu rád, když si časem vezmeš na starost i část personální agendy – pomoc s náborem, třídění životopisů, prvotní hovory s uchazeči nebo organizaci pohovorů. Postupně se můžeš zapojit i do onboardingu nových kolegů. Začneme pozvolna, vše tě naučíme.
Jak si tě představuju?
- Máš výborné organizační schopnosti a systém v krvi. Umíš si nastavit priority, udržet přehled i v hektickém dni a máš ráda pořádek nejen na stole, ale i v úkolech a agendě.
- Jsi pečlivá, všímáš si detailů a máš ráda, když věci fungují, jak mají.
- Nezalekneš se rutinních úkolů, ale poradíš si i s nenadálou nebo složitější situací.
- Umíš zařídit téměř cokoliv – zavolat, domluvit, zařídit – a klidně si informace zjistíš sama.
- Jsi samostatná osobnost, ale víš, kdy je lepší se poradit.
- Umíš se poučit ze svých chyb. Všichni je děláme – důležité je vzít si z toho něco pro příště.
- Neztrácíš hlavu, když něco nejde podle plánu. Problémy bereš jako výzvu.
Na co se připrav:
- Nastoupíš do rozjetého vlaku. Asistenta jsem dosud neměl, takže budeme občas improvizovat a učit se za pochodu.
- Musíme si sednout lidsky. Budeš mít přístup k osobním i citlivým informacím, takže důvěra mezi námi bude klíčová.
- Počítám s tebou dlouhodobě. Tahle pozice nemusí být tvoje konečná stanice – pokud budeš chtít, časem ti rád předám víc odpovědnosti.
Co u nás budeš mít na starosti:
Administrativa a provoz kanceláře:
- Objednávání kancelářských potřeb a zajišťování provozních záležitostí
- Komunikace s externí IT podporou a dalšími dodavateli
- Správa vozového parku – STK, pojištění, servis, tankovací karty, evidence
- Správa areálu – záležitosti jako je brána, parkování, pronájmy, klíče, přístupy
- Příprava podkladů a zápisů z porad, kontrola úkolů
- Pomoc s organizací firemních akcí a týmových aktivit
- Drobné osobní pochůzky a zařizování věcí pro jednatele
- Správa e-mailu, kalendářů, jednoduché tabulky a přehledy
Personalistika – s postupným zapojením:
- Nejprve se budeš věnovat náboru – třídění životopisů, prvotní telefonické rozhovory s uchazeči, domlouvání pohovorů
- Postupně převezmeš další úkoly – účast na pohovorech, pomoc s nástupy a adaptací nových kolegů
- Navážeš i organizační částí – zajištění nástupních dokumentů, školení a dalších personálních záležitostí
Požadavky, přes které nejede vlak:
- Umíš si zorganizovat čas a určit priority
- Jsi komunikativní a máš přirozené vystupování
- Umíš pracovat s tabulkami (Excel) a základní administrativou
- Máš řidičák sk. B (výhodou)
- Výhodou: zkušenost z výrobní firmy nebo v personalistice
- Je fajn, pokud máš přesah třeba do online náboru, organizace školení nebo se v tom chceš rozvíjet
- Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici
Co nabízím:
- Práci na HPP
- Nástupní mzdu podle zkušeností (min. 30 000 Kč)
- Kolektivní odměny formou 13. platu podle výsledků firmy
- Stravenky (po zkušební době)
- Příspěvek na dopravu (po zkušební době)
- Sick days, věrnostní bonusy, účast na firemních akcích a soutěžích
- Přátelský kolektiv a férové vedení
Jak bude probíhat výběrové řízení:
- Předpohovor po telefonu – zavoláme si a probereme pár základních věcí. Většinou to netrvá déle než 15 minut.
- Pohovor naživo – pozvu tě k nám na Dobříš. Uvidíš firmu a pobavíme se osobně.
- Druhé kolo a vyhodnocení – finální setkání, zpětná vazba a domluva na spolupráci.