ASISTENTKA JEDNATELE A PERSONALISTKA

PRACOVNÍK VÝROBY A MONTÁŽE
9.4.2025
SPECIALISTA VÝROBY
14.4.2025
PRACOVNÍK VÝROBY A MONTÁŽE
9.4.2025
SPECIALISTA VÝROBY
14.4.2025

ASISTENTKA JEDNATELE A PERSONALISTKA

35.000 až 50.000,- Kč měsíčně
Dobříš – Příbramská 1945, okres Příbram

Ahoj! Jsem Michal, vedu výrobu, servis a montáže a právě k sobě hledám všestranného asistenta nebo asistentku.
Mám toho hodně. Vlastně čím dál víc. Vyrábíme a montujeme stínící techniku – hlavně venkovní rolety a garážová vrata. V týmu máme kolem 20 lidí, dvě pobočky a několik velkoobchodních partnerů. Jenže poslední dobou už všechno nestíhám. Na některé věci zkrátka nezbývá čas.
Proto hledám někoho, kdo bude mou pravou rukou – pomůže mi s každodenním chodem firmy, provozními věcmi, organizací času a taky a běžnou administrativou.
A protože dál rosteme, budu rád, když si časem vezmeš na starost i část personální agendy – pomoc s náborem, třídění životopisů, prvotní hovory s uchazeči nebo organizaci pohovorů. Postupně se můžeš zapojit i do onboardingu nových kolegů. Začneme pozvolna, vše tě naučíme.

Jak si tě představuju?

  • Máš výborné organizační schopnosti a systém v krvi. Umíš si nastavit priority, udržet přehled i v hektickém dni a máš ráda pořádek nejen na stole, ale i v úkolech a agendě.
  • Jsi pečlivá, všímáš si detailů a máš ráda, když věci fungují, jak mají.
  • Nezalekneš se rutinních úkolů, ale poradíš si i s nenadálou nebo složitější situací.
  • Umíš zařídit téměř cokoliv – zavolat, domluvit, zařídit – a klidně si informace zjistíš sama.
  • Jsi samostatná osobnost, ale víš, kdy je lepší se poradit.
  • Umíš se poučit ze svých chyb. Všichni je děláme – důležité je vzít si z toho něco pro příště.
  • Neztrácíš hlavu, když něco nejde podle plánu. Problémy bereš jako výzvu.

Na co se připrav:

  • Nastoupíš do rozjetého vlaku. Asistenta jsem dosud neměl, takže budeme občas improvizovat a učit se za pochodu.
  • Musíme si sednout lidsky. Budeš mít přístup k osobním i citlivým informacím, takže důvěra mezi námi bude klíčová.
  • Počítám s tebou dlouhodobě. Tahle pozice nemusí být tvoje konečná stanice – pokud budeš chtít, časem ti rád předám víc odpovědnosti.

Co u nás budeš mít na starosti:

Administrativa a provoz kanceláře:
  • Objednávání kancelářských potřeb a zajišťování provozních záležitostí
  • Komunikace s externí IT podporou a dalšími dodavateli
  • Správa vozového parku – STK, pojištění, servis, tankovací karty, evidence
  • Správa areálu – záležitosti jako je brána, parkování, pronájmy, klíče, přístupy
  • Příprava podkladů a zápisů z porad, kontrola úkolů
  • Pomoc s organizací firemních akcí a týmových aktivit
  • Drobné osobní pochůzky a zařizování věcí pro jednatele
  • Správa e-mailu, kalendářů, jednoduché tabulky a přehledy
Personalistika – s postupným zapojením:
  • Nejprve se budeš věnovat náboru – třídění životopisů, prvotní telefonické rozhovory s uchazeči, domlouvání pohovorů
  • Postupně převezmeš další úkoly – účast na pohovorech, pomoc s nástupy a adaptací nových kolegů
  • Navážeš i organizační částí – zajištění nástupních dokumentů, školení a dalších personálních záležitostí

Požadavky, přes které nejede vlak:

  • Umíš si zorganizovat čas a určit priority
  • Jsi komunikativní a máš přirozené vystupování
  • Umíš pracovat s tabulkami (Excel) a základní administrativou
  • Máš řidičák sk. B (výhodou)
  • Výhodou: zkušenost z výrobní firmy nebo v personalistice
  • Je fajn, pokud máš přesah třeba do online náboru, organizace školení nebo se v tom chceš rozvíjet
  • Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici

Co nabízím:

  • Práci na HPP
  • Nástupní mzdu podle zkušeností (min. 30 000 Kč)
  • Kolektivní odměny formou 13. platu podle výsledků firmy
  • Stravenky (po zkušební době)
  • Příspěvek na dopravu (po zkušební době)
  • Sick days, věrnostní bonusy, účast na firemních akcích a soutěžích
  • Přátelský kolektiv a férové vedení

Jak bude probíhat výběrové řízení:

  • Předpohovor po telefonu – zavoláme si a probereme pár základních věcí. Většinou to netrvá déle než 15 minut.
  • Pohovor naživo – pozvu tě k nám na Dobříš. Uvidíš firmu a pobavíme se osobně.
  • Druhé kolo a vyhodnocení – finální setkání, zpětná vazba a domluva na spolupráci.

Nebo volejte:
tel: +420 725 044 290

Comments are closed.

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.