MONTÉR STÍNÍCÍ TECHNIKY NA IČO
2.4.2024
OBCHODNÍ ASISTENTKA
16.9.2025
MONTÉR STÍNÍCÍ TECHNIKY NA IČO
2.4.2024
OBCHODNÍ ASISTENTKA
16.9.2025

MONTÉR / SERVISNÍ TECHNIK

40.000 – 65.000 Kč měsíčně
(zastoupení Dobříš)

Máš zkušenosti jako montér nebo servisní technik?

Ideálně se stínicí technikou – nebo něčím podobným? A hledáš práci, kde to dává smysl, kde se můžeš na tým spolehnout a dělat technicky zajímavé věci? Možná jsi náš člověk. Do našeho týmu hledáme šikovného parťáka, který má zkušenosti s montážemi a chuť dál se učit nebo posunout.
Ideálně hledáme někoho, kdo zvládne montáže i servis.
Pokud máš zatím zkušenosti hlavně s montáží a servis tě zajímá, je u nás prostor se do toho pustit.
A pokud už servis děláš, tím líp – využiješ to rovnou naplno.

O čem ta práce je?

  • Montáže stínicí techniky u zákazníků (žaluzie, rolety, markýzy, screeny…)
  • Nastavování a testování pohonů, základní elektro zapojení
  • Přímá komunikace se zákazníkem – při montáži i servisu
  • Servisní zásahy – záruční i pozáruční opravy, výměny komponentů
  • Řešení reklamací a technických problémů v terénu
  • Spolupráce s kolegy z výroby, administrativy i obchodu
  • Práce na zakázkách na míru – každý projekt je jiný, žádná montáž „na pásu“

Koho hledáme?

  • Máš zkušenosti s montováním – ideálně technických zařízení
  • Výhodou je praxe se stínicí technikou
  • Zkušenosti se servisem jsou velkou výhodou
  • Jsi aktivní řidič (sk. B), ideálně zvládneš i řídit dodávku
  • Nevadí ti komunikace se zákazníky – umíš jednat věcně a v klidu
  • Jsi samostatný, pečlivý a je na tebe spoleh

Co u nás získáš?

  • Stabilní zázemí české firmy s více než 25letou historií
  • Přátelské a menší firemní prostředí, kde se lidé znají jménem
  • Jasnou a rychlou komunikaci – žádné složité schvalovací kolečko
  • Zajímavou a pestrou práci na zakázkách na míru
  • Možnost učit se nové věci a posunout se
  • Tým, na který se můžeš spolehnout – pomůže ti v montáži i servisu
  • Zaškolení, technickou podporu i zapracování na reálných projektech
  • Stravenky, příspěvek na dopravu, firemní slevy, firemní akce
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje podle toho, co tě zajímá

Zní to jako něco pro tebe?


Ozvi se nám – pošli životopis a pár slov o tobě
tel: +420 725 044 290

Comments are closed.

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.