Záruční lhůta na stínící techniku, sítě proti hmyzu a jejich montáže činí 24 měsíců od předání díla zhotovitelem. Zhotovitel odpovídá za závady způsobené vadami materiálu, popř. chybnou montáží (pokud byla montáž provedena zhotovitelem). Záruční doba na motory a řízení značek SOMFY a BECKER je 60 měsíců. Ceny pozáručních oprav jsou dle platného Ceníku servisních oprav.

UŠETŘETE ZA OPRAVY

  • V roce 2024 jsme pro vás připravili nové ceny pozáručního servisu. Sleva až 4 000 Kč!

OPRAVÍME TÉMĚŘ VŠE

  • Nyní nabízíme také možnost oprav stínící techniky i u výrobků, které jste si nepořídíli u nás.
ZÍSKEJTE 5 LET ZÁRUKU DÍKY GARANČÍMU SERVISU

JAKÝ JE POSTUP A CO VŠE JE POTŘEBA?

1
Nahlášení závady
Při zadání servisu je třeba vždy uvést kontakt (telefon, e-mail) a adresu, kam pojedeme na opravu.
U výrobků Almma si prosím připravte číslo původní zakázky (naleznete na faktuře).
U ostatních výrobků budeme potřebovat znát rozměry výrobku, způsob jeho ovládání a umístění (patro, přízemí,...)

Prosíme vždy zasílejte fotografie nebo video závady, můžete nám je zaslat na email servis@almma.cz nebo také přes WhatsApp na telefonní číslo
+420 725 003 970.
2
Potvrzení přijetí servisního požadavku
Po zadání vašeho požadavku na opravu do našeho systému vám zašleme potvrzení i s unikátním číslem vaší servisní objednávky, pod kterým bude evidována i vyřizována.

V případě jakýchkoliv dalších dotazů ohledně opravy, prosím vždy uvádějte toto číslo, abychom váš požadavek mohli vyřídit co nejrychleji.
3
Domluvení termínu a ceny opravy
Na základě vaší poptávky vám zašleme cenovou nabídku na servisní zásah (opravu) a po jejím odsouhlasení i s vámi domluvíme termín opravy, který vám bude nejlépe vyhovovat.
Po odsouhlasení termínu a ceny přijedeme opravit nahlášenou závadu ve stanoveném čase.

Pokud požadujete vystavení daňového dokladu na právnickou osobu, prosím sdělte tuto informaci našim kolegům při zadávání požadavku na opravu, abychom vám mohli vystavit zálohovou fakturu. U této varianty je potřeba platba předem.
4
Oprava a platba
Po dokončení servisního zásahu (opravy) vás technik požádá o úhradu servisu. Platbu můžete provádět hotově nebo bezkontaktní platební kartou. Hodnota v cenové nabídce je vždy přibližná a přesnou kalkulaci určuje servisní technik na místě dle použitých náhradních dílů. Konečnou cenu vám sdělí přímo servistní technik na místě opravy předem.
Platnost ceníku od 13.3.2024

CENÍK SERVISNÍCH OPRAV

Cena obsahuje přítomnost jednoho servisního technika.
Doprava je vždy počítána z adresy Almma s.r.o., Příbramská 1945, DOBŘÍŠ. Počítá se cesta k zákazníkovi i zpět.
DRUH OPRAVY / SLUŽBY CENA PO SLEVĚ UŠETŘÍTE OPROTI 2023
Výrobky Almma - první započatá hodina 1 260 Kč
1 411 Kč s DPH 12%
994 Kč
Výrobky Almma - každá další započatá půlhodina 630 Kč
706 Kč s DPH 12%
502 Kč
Ostatní výrobky (nebyly dodané firmou Almma) - první započatá hodina 2 100 Kč
2 352 Kč s DPH 12%
63 Kč
Ostatní výrobky (nebyly dodané firmou Almma) - každá další započatá půlhodina 1 050 Kč
1 176 Kč s DPH 12%
32 Kč
Výměna 1ks pohonu motorových rolet (balkon, terasa, přízemí) 2 000 Kč
2 240 Kč s DPH 12%
635 Kč
Výměna šňůry, popruhu, motoru (patro, zvýšené přízemí)
Nutná přítomnost dvou techniků.
3 060 Kč
3 427 Kč s DPH 12%
2 438 Kč
Výměna pohonu rolovacích a sekčních vrat 3 280 Kč
3 674 Kč s DPH 12%
1 041 Kč
Výměna pohonu rolovacích a sekčních vrat s rozměrem nad 3 x 3m 5 100 Kč
5 712 Kč s DPH 12%
4 063 Kč
Marný výjezd (při nepřítomnosti zákazníka na sjednaném místě v daný čas) 2 500 Kč
3 025 Kč s DPH 12%
3 300 Kč
Přistavení pracovní plošiny od 2 500 Kč
3 025 Kč s DPH 21%
Práce z pracovní plošiny (hodinová sazba) 1 800 Kč
2 178 Kč s DPH 21%
1 452 Kč
Stavba lešení (jednorázová sazba)
Rozměry lešení: šířka 2,5m, výška 5m
2 500 Kč
3 025 Kč s DPH 21%
605 Kč
Konzultační hodina servisu v místě opravy 1 000 Kč
1 210 Kč s DPH 21%
GARANČNÍ SERVIS (prodlužuje záruku výrobku na 5 let)
Platí až pro 5ks výrobků
2 100 Kč
2 541 Kč s DPH 21%
GARANČNÍ SERVIS (prodlužuje záruku výrobku na 5 let)
Platí pro každý další výrobek (nad 5ks)
100 Kč
121 Kč s DPH 21%
Doprava (1km)
Doprava je vždy počítána z adresy Almma s.r.o., Příbramská 1945, DOBŘÍŠ. Počítá se cesta k zákazníkovi i zpět.
15 Kč
18 Kč s DPH 21%
5 Kč/km
JAKÁ JE VAŠE SAZBA DPH?

12% DPH FYZICKÁ OSOBA - servis včetně dodání materiálu (náhradních dílů)

21% DPH FYZICKÁ OSOBA - pouze prodej materiálu (náhradních dílů), případně pouze servisní práce bez použití materiálu (náhradních dílů)

21% DPH PRÁVNICKÁ OSOBA - pouze prodej materiálu (náhradních díllů), případně pouze servisní práce bez použití materiálu (náhradních dílů)

0% DPH PRÁVNICKÁ OSOBA - je plátcem DPH a jedná se o servis s dodáním materiálu (náhradních dílů)

ZÁRUKA NA OPRAVU

Záruční lhůta na servisní opravu je 6 měsíců. Tato lhůta se vztahuje na práci a materiál, který byl při servisním zásahu vyměněn.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.